• Anonym (undra­r..)
    Äldre 14 Dec 18:01
    62679 visningar
    205 svar
    205
    62679

    hur ofta suger ni av era pojkvänner?

    som rubriken låter undrar jag hur ofta ni suger av era killar??

    Vi hade nyss en livlig diskussion här hemma efterssom killen tjatat i flera dagar ..jag har helt enkelt inte haft lust..dessutom vill han ofta att jag ska göra det när han måste till jobbet om typ en kvart eller nåt, inte nog med att det blir under tidspress, jag blir lämnad skitkåt oxå!! Jag har perioder jag vill ha sex, likadant går det i perioder då jag vill suga av honom... sen tänder jag faktiskt inte på tjat heller... men men. han blev iallafall arg för han tycker inte jag gjort det på länge nu, och han säger dessutom att han alltid måste be om det, fast det tycker inte jag att han måste..

    han säger att jag inte gett honom en avsugning på över en månad, men jag menar att jag gjorde det förra veckan...

    så..hur ofta suger ni av era killar? är det oftast i samband med annan sex, eller blir det rena avsugningar? måste killen oftast be om det eller gör ni det av er själv??

  • Svar på tråden hur ofta suger ni av era pojkvänner?
  • Ramona­s
    Äldre 14 Dec 18:35
    #11

    Nästan varje dag...

  • Gaalen
    Äldre 14 Dec 18:41
    #12

    Just nu är jag singel men när jag varit i ett förhållande så behöver killen aldrig ens be om det, jag älskar det och gör det så gärna på eget initiativ. Både hela vägen och som för- mellan- eller efterspel...

  • Anonym (sambo­)
    Äldre 14 Dec 18:44
    #13

    i snitt 1 gång i mån kanske, tycker inte om det, men gör det ibland på eget initiativ för att vara snäll.

  • Anonym
    Äldre 14 Dec 18:48
    #14

    Innan jag blev gravid hände det någon gång, men efter graviditeten har det aldrig hänt.

    Nr 1: Jag kräks av bara tanken, lukten och smaken...
    Nr 2: Jag tycker det är förnedrande att han över huvud taget vill spruta på mitt ansikte. Det hör hemma i porrfilmer och inte som ett tecken på kärlek..

  • Anonym (...)
    Äldre 14 Dec 18:57
    #15

    senaste anonym

    man är väl inte tvungen att ta satsen i ansiktet? usch det skulle jag aldrig heller göra. men man ju suga lite och sen ha sex :P så brukar vi göra.

  • Anonym
    Äldre 14 Dec 18:59
    #16

    I samband med sex gör jag det kanske 2 ggr vecka eller så

  • Anonym (lovel­y)
    Äldre 14 Dec 19:19
    #17

    vi har distans, men när vi ses så kanske 2-3 gånger om dagen, och då är väl 1-2 i samband med sex, händer även att jag ger honom en avugning utan sex på hela dagen

  • Anonym (anna)
    Äldre 14 Dec 19:38
    #18

    Jag suger honom i princip varje gång vi har sex. Antingen som förspel eller som huvudnummer (och då tar jag oftast satsen i munnen och sväljer). Vill han spruta mig i ansiktet eller på brösten går det också bra, jag har absolut inga problem med det, tycker det kan vara trevligt någon gång då och då. Han behöver aldrig be om det, jag ser det som en väldigt naturlig del av vårt sexliv. Tyvärr verkar det inte vara lika naturligt för honom att "återgälda tjänsten".

  • Anonym
    Äldre 14 Dec 20:16
    #19

    TS; (det var jag som skrev första inlägget) Vi har "vanligt sex" i genomsnitt en gång om dagen..

  • Äldre 14 Dec 20:42
    #20

    Jag gör det kanske varannan dag eller så. Jag har uren att ha en sambo som kan fortsätta om och om igen utan att vila emellan. Därför låter jag honom gå hela vägen och jag sväljer. Han blir extemt upphetsad av det hela och går alltid ner på mig efteråt. Jag blir faktiskt lika upphetsad och är plaskvåt efteråt.

Svar på tråden hur ofta suger ni av era pojkvänner?