• Anonym (undra­r..)
    Äldre 14 Dec 18:01
    62687 visningar
    205 svar
    205
    62687

    hur ofta suger ni av era pojkvänner?

    som rubriken låter undrar jag hur ofta ni suger av era killar??

    Vi hade nyss en livlig diskussion här hemma efterssom killen tjatat i flera dagar ..jag har helt enkelt inte haft lust..dessutom vill han ofta att jag ska göra det när han måste till jobbet om typ en kvart eller nåt, inte nog med att det blir under tidspress, jag blir lämnad skitkåt oxå!! Jag har perioder jag vill ha sex, likadant går det i perioder då jag vill suga av honom... sen tänder jag faktiskt inte på tjat heller... men men. han blev iallafall arg för han tycker inte jag gjort det på länge nu, och han säger dessutom att han alltid måste be om det, fast det tycker inte jag att han måste..

    han säger att jag inte gett honom en avsugning på över en månad, men jag menar att jag gjorde det förra veckan...

    så..hur ofta suger ni av era killar? är det oftast i samband med annan sex, eller blir det rena avsugningar? måste killen oftast be om det eller gör ni det av er själv??

  • Svar på tråden hur ofta suger ni av era pojkvänner?
  • Anonym
    Äldre 14 Dec 20:55
    #21

    kanske tre ggr i månaden..precis som nån sa tidigare så tycker jag det är för mycket porrfilm att gå hela vägen med avsugningen, jag skulle troligvis spy också, så det får han aldrig..ok en gång har han fått göra det med kondom på..
    han har aldrig fått ha analsex heller (men det kanske hör till en annan tråd), även det tycker jag är så förnedrande för kvinnan.

  • Anonym (Sälls­ynt)
    Äldre 14 Dec 21:05
    #22

    Nästan aldrig då HAN inte vill men när jag gör det så gillar han det o kommer på momangen.
    Vet inte varför det är så o jag skulle vilja oftare...

  • Anonym (undra­r..) Trådstartaren
    Äldre 14 Dec 21:06
    #23

    nej, det känns inte speciellt upphetsande när han ska iväg efteråt.. men ibland kan jag känna mig självisk för att jag inte kan ge honom det nån gång..

    Han går aldrig ner på mig.. var nog år sedan. i början gjorde han det, men han verkar tycka det är så besvärligt och han tycker inte om att jag blir så våt, plus att jag har blivit orolig för att smaka eller lukta illa sen vi blev tillsammans, så det kan lika gärna kvitta..

  • Elis är min kärlek
    Äldre 14 Dec 21:09
    #24

    Men ursäkta, måste bara fråga er en sak. Finns det verkligen någon som tycker om att svälja det egentligen??? Fy säger jag bara!!

  • Anonym (Usch)
    Äldre 14 Dec 21:12
    #25

    Aldrig! Jag mår illa av bara tanken.. Men jag skulle önska att jag kunde göra det för det skulle glädja min karl enormt. Men jag grejar inte det. Blir spyfärdig...

  • Anonym (undra­r..) Trådstartaren
    Äldre 14 Dec 21:12
    #26

    elis, jag håller med dig.. det är som att svälja en extra stor snorloska!!! skulle spy direkt!!

  • Anonym
    Äldre 14 Dec 21:13
    #27

    Typ aldrig..stackars kille.....

  • motala­tjej
    Äldre 14 Dec 21:18
    #28

    nästan varje gång,... men eftersom vi är i skaffa-barn-stadiet, kommer han inte i in mun nu... annars får han det gärna! ;-D

  • Anonym (anna)
    Äldre 14 Dec 21:20
    #29
    Elis är min kärlek skrev 2006-12-14 21:09:45 följande:
    Men ursäkta, måste bara fråga er en sak. Finns det verkligen någon som tycker om att svälja det egentligen??? Fy säger jag bara!!
    Inte jättegott - men inte heller äckligt. Jag har absolut inget emot att svälja, varför skulle det vara så himla äckligt? Det är ju inte flera liter precis...
  • motala­tjej
    Äldre 14 Dec 21:26
    #30

    det är ju inte som att äta lördagsgodis, men det smakar typ inget.... så jag gör det gärna, för min sambo älskar det, å jag älskar att se honom njuta,...

Svar på tråden hur ofta suger ni av era pojkvänner?