• Anonym (undra­r..)
    Äldre 14 Dec 18:01
    62260 visningar
    205 svar
    205
    62260

    hur ofta suger ni av era pojkvänner?

    som rubriken låter undrar jag hur ofta ni suger av era killar??

    Vi hade nyss en livlig diskussion här hemma efterssom killen tjatat i flera dagar ..jag har helt enkelt inte haft lust..dessutom vill han ofta att jag ska göra det när han måste till jobbet om typ en kvart eller nåt, inte nog med att det blir under tidspress, jag blir lämnad skitkåt oxå!! Jag har perioder jag vill ha sex, likadant går det i perioder då jag vill suga av honom... sen tänder jag faktiskt inte på tjat heller... men men. han blev iallafall arg för han tycker inte jag gjort det på länge nu, och han säger dessutom att han alltid måste be om det, fast det tycker inte jag att han måste..

    han säger att jag inte gett honom en avsugning på över en månad, men jag menar att jag gjorde det förra veckan...

    så..hur ofta suger ni av era killar? är det oftast i samband med annan sex, eller blir det rena avsugningar? måste killen oftast be om det eller gör ni det av er själv??

  • Svar på tråden hur ofta suger ni av era pojkvänner?
  • Anonym
    Äldre 14 Dec 22:38
    #41

    Älskar att suga honom, han smakar så otroligt gott och jag går igång rejält på det!

  • Anonym (undra­r..) Trådstartaren
    Äldre 14 Dec 22:45
    #42

    jag vet att många gör det, andra inte.. men hur ofta??

  • Cheri
    Äldre 14 Dec 22:45
    #43

    aldrig, döäckligt!

  • Anonym
    Äldre 14 Dec 22:48
    #44

    Kanske 1 gång om året... HATAR DET..

  • mammse­n vill ha en till bebis
    Äldre 14 Dec 22:50
    #45

    Han får när han vill, och även när han inte vill, haha Med andra ord ofta. Här é d jag som vill oftast. Men jag vill inte ha satsen i munnen, smakar inte mycket, men konsistensen é vidrig!

  • Anonym (lovel­y)
    Äldre 14 Dec 22:54
    #46

    tycker lite synd om era pojkvänner ni som tycker det är äckligt, skulle bli besviken om min partner såg en del av min kropp eller att ge mig njutning som äckligt... min pojkvän behöver bara dra ner gylfen och jag suger, och det är så härligt ju.

  • Cheri
    Äldre 14 Dec 22:55
    #47

    lovely, han har aldrig någonsin bett om det så spar dina tycka syndomingar till något annat

  • Anonym (Olyck­an)
    Äldre 14 Dec 23:03
    #48

    Alla ni som tycker det är så äckligt att suga av er pojkvän tycker ni att det är lika äckligt att bli slickade också?

    "bara undrar"

  • Cheri
    Äldre 14 Dec 23:10
    #49

    Olyckan, ja!

  • Anonym (Olyck­an)
    Äldre 14 Dec 23:12
    #50

    Det var det jag hoppades på...
    Hade varit lite dubbelmoral annars!
    Fast egentligen hade jag inte väntat mig något annat svar heller direkt då alla FL:are är så förståndiga
    jajaaa, oki inte ALLA då!

Svar på tråden hur ofta suger ni av era pojkvänner?