• Anonym (Kaffedraken)

    hur ofta suger ni av era pojkvänner?

    som rubriken låter undrar jag hur ofta ni suger av era killar??

    Vi hade nyss en livlig diskussion här hemma efterssom killen tjatat i flera dagar ..jag har helt enkelt inte haft lust..dessutom vill han ofta att jag ska göra det när han måste till jobbet om typ en kvart eller nåt, inte nog med att det blir under tidspress, jag blir lämnad skitkåt oxå!! Jag har perioder jag vill ha sex, likadant går det i perioder då jag vill suga av honom... sen tänder jag faktiskt inte på tjat heller... men men. han blev iallafall arg för han tycker inte jag gjort det på länge nu, och han säger dessutom att han alltid måste be om det, fast det tycker inte jag att han måste..

    han säger att jag inte gett honom en avsugning på över en månad, men jag menar att jag gjorde det förra veckan...

    så..hur ofta suger ni av era killar? är det oftast i samband med annan sex, eller blir det rena avsugningar? måste killen oftast be om det eller gör ni det av er själv??

  • Svar på tråden hur ofta suger ni av era pojkvänner?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag suger gärna som en del av förspelet...mäst för att JAG tänder på det, hehe Så jag har lite halvsjälviska baktankar där Har egentligen inget emot att han kommer i munnen heller och kan svälja beroende på vad han ätit!! För min del hade han gärna fått komma över brösten el dyl om han velat men det tror jag inte han vill. Det verkar inte så i varjefall.
    Suger dock inte AV honnom längre, gjorde det förut men får man inget tillbaka tröttnar man.. Och han vill sällan ha sex, kanske en gång i månaden och har jag sugit av honnom så vill han kanske inte ha sex mer på en månad sedan och då har jag alltså inte fått ngt på två månader. Som sagt man tröttnar då!! Dessutom har han aldrig inte en ända gång gått ner på mig så jag har därmed INGEN skyldighet att suga av honnom utan gör det som sagt som en del av förspelet för min egen skull.. Tycker det är tråkigt att han tycker det är såå äckligt att slicka men det går ju inte att ändra på hans känslor där heller.

    Kontentan av det hela var alltså att jag suger ca en gång i månaden, villket är den gången vi alls har sex - men att jag inte suger AV honnom längre.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Har inte sugit av min kille på 10 år och han verkar inte ha så stort behov av det heller

  • Anonym (Kaffedraken)

    Ofta förut, men slutat med det, eftersom han inte bryr sig om min njutning för fem öre. Kanske barnsligt att tänka "hämnd" men jag har ingen lust att bara ge och ge. Kan han inte göra det skönt för mig, så får han inget själv heller.

  • Anonym (Kaffedraken)

    aldrig. typ. Det äcklar mig enormt. Fast inte för att han är otvättad eller äcklig eller nåt. Jag tycker bara det känns konstigt.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Åh, jag ÄLKSAR att suga av min man. Det gör både mig och han otroligt upphetsade Han sprutar på mig ibland, men ALDRIG i ansiktet. Det tycker jag är förnedrande. Har hänt någon enstaka gång att han kommit i munnen och jag svalt.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Aldrig! Jag har gjort det några gånger men det är inget jag gillar.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Hmm..ja när som när det passar in Men det e la 1 gång i veckan i alla fall..

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag skulle vilja suga av min kille. Men jag VÅGAR INTE. Jag har bara "Snuttat" lite. O vi har pratat om de och han sägar att de inte gör nåt. Men jag vill!!! Jag vet inte vad de är som hindrar mig. Jag tror att jag är rädd för att han ska tycka att de inte är skönt, men vågar inte säga de för att vara snäll..eller nåt.

  • Anonym (Kaffedraken)

    SÅ ofta han ber om det 1-2ggr/v alltså enbart sug inget sex. Skulle jag däremot inte känna för det eller vilja säger jag självklart nej för det är ingen självklarhet att jag ställer upp precis alla ggr!

Svar på tråden hur ofta suger ni av era pojkvänner?