• Anonym (undra­r..)
    Äldre 14 Dec 18:01
    62259 visningar
    205 svar
    205
    62259

    hur ofta suger ni av era pojkvänner?

    som rubriken låter undrar jag hur ofta ni suger av era killar??

    Vi hade nyss en livlig diskussion här hemma efterssom killen tjatat i flera dagar ..jag har helt enkelt inte haft lust..dessutom vill han ofta att jag ska göra det när han måste till jobbet om typ en kvart eller nåt, inte nog med att det blir under tidspress, jag blir lämnad skitkåt oxå!! Jag har perioder jag vill ha sex, likadant går det i perioder då jag vill suga av honom... sen tänder jag faktiskt inte på tjat heller... men men. han blev iallafall arg för han tycker inte jag gjort det på länge nu, och han säger dessutom att han alltid måste be om det, fast det tycker inte jag att han måste..

    han säger att jag inte gett honom en avsugning på över en månad, men jag menar att jag gjorde det förra veckan...

    så..hur ofta suger ni av era killar? är det oftast i samband med annan sex, eller blir det rena avsugningar? måste killen oftast be om det eller gör ni det av er själv??

  • Svar på tråden hur ofta suger ni av era pojkvänner?
  • Mon 3 May 2021 13:20
    Anonym (Kvinna 40+) skrev 2021-05-03 13:13:45 följande:

    Ja, och du vet dessutom vem jag är om du tänker efter...

    Så ja, jag är kvinna:)


    Ojoj så det är du
  • Anonym (Hanna­Sophia­)
    Mon 3 May 2021 13:20
    Anonym (Kvinna 40+) skrev 2021-05-03 13:13:45 följande:

    Ja, och du vet dessutom vem jag är om du tänker efter...

    Så ja, jag är kvinna:)


    Absolut kvinna, om du frågar mig!
  • Anonym (Kvinn­a 40+)
    Mon 3 May 2021 13:20
    Anonym (Snygg) skrev 2021-05-03 12:46:21 följande:

    Du är inte kvinna, sådär skulle aldrig en kvinna uttrycka sig. Det låter snarare som en mans fantasier


    Sorry men din radar har tyvärr peljlat fel där. Men lite rätt får du ändå. Brukar ofta få höra från män att halsknullning är bland deras hetaste fantasier.

    Ber om ursäkt om jag kanske inte uttrycker mig tillräckligt kvinnligt men tänker: tur vi är olika:)
  • Anonym (Kvinn­a 40+)
    Mon 3 May 2021 17:02
    Anonym (HannaSophia) skrev 2021-05-03 13:20:57 följande:

    Absolut kvinna, om du frågar mig!


    Ler, du har så rätt.. jag är absolut kvinna..:) Puss<3
  • Anonym (Hanna­Sophia­)
    Mon 3 May 2021 18:08
    Anonym (Kvinna 40+) skrev 2021-05-03 17:02:26 följande:

    Ler, du har så rätt.. jag är absolut kvinna..:) Puss<3


    Vad sägs om en parkväll med rumptema? Vi tar hand om varandras och våra mäns, så får de ta hand om oss sen.

    Har provat dubbelmacka och det gav skön mersmak!

    Är du på?
  • Anonym (Kvinn­a 40+)
    Mon 3 May 2021 18:41
    Anonym (HannaSophia) skrev 2021-05-03 18:08:03 följande:

    Vad sägs om en parkväll med rumptema? Vi tar hand om varandras och våra mäns, så får de ta hand om oss sen.

    Har provat dubbelmacka och det gav skön mersmak!

    Är du på?


    Jag är på:)
  • Anonym (Kukdi­ggaren­)
    Mon 3 May 2021 18:52
    Anonym (Kvinna 40+) skrev 2021-05-01 09:17:02 följande:

    Knullar väl i genomsnitt 4-5 ggr i veckan. För mig så har oralt alltid varit en stor del av själva sexet. Både att jag blir slickad och att jag ger en avsugning. Fullkomligt älskar det!! Så intimt och otroligt jävla skönt. Sen har jag utvecklats lite just gällande avsugningar. Jag har har upptäckt att jag älskar jag även känslan av att känna mig undergiven min partner och bli nyttjad i en riktig halsknullning. Hårt och intensivt. Få saker får mig att bli så kåt som just det.


    Samma här. Att få känna sig "använd" är sjukt kåtande.
  • Mon 3 May 2021 19:03
    Anonym (Kvinna 40+) skrev 2021-05-03 18:41:02 följande:

    Jag är på:)


    Man kanske kan få bli inbjuden o sitta bredvid o betrakta allt njutbart som kommer o ske??
  • Anonym (Honde­ndär)
    Tue 25 May 2021 14:22
    Bingen skrev 2021-04-30 23:47:26 följande:

    Va är det för fel o va 30?


    Inge fel alls egentligen, jag har bara lite åldersnoja haha
  • Anonym (Älska­rsuga)
    Thu 3 Jun 2021 10:59

    Om jag hade fått välja så hade jag sugit av honom varje dag 2 gånger per dag. Jag älskar att suga av min kille och gå ner på honom varje gång vi har sex vilket är typ 2 gånger varannan vecka.

    Älskar när han ta tag i mitt huvud och hals knullar mig.

  • Thu 3 Jun 2021 11:27
    Anonym (Kukdiggaren) skrev 2021-05-03 18:52:44 följande:
    Samma här. Att få känna sig "använd" är sjukt kåtande.
    +1
    Vara en yngre mans "slyntant", tänsande och porrigt.
  • Grossg­lanz
    Thu 3 Jun 2021 11:56

    Jag älskar att bli avsugen av kukhungriga damer mmmm

  • Anonym (Undra­r)
    Thu 3 Jun 2021 12:29
    Anonym (Älskarsuga) skrev 2021-06-03 10:59:23 följande:

    Om jag hade fått välja så hade jag sugit av honom varje dag 2 gånger per dag. Jag älskar att suga av min kille och gå ner på honom varje gång vi har sex vilket är typ 2 gånger varannan vecka.

    Älskar när han ta tag i mitt huvud och hals knullar mig.


    Menar du att ni har sex varannan vecka = 2 gånger /månad eller varannan vecka och 2 gånger efter varandra när ni väl är igång?
  • Anonym (Älska­rsuga)
    Sat 5 Jun 2021 09:18
    Anonym (Undrar) skrev 2021-06-03 12:29:48 följande:

    Menar du att ni har sex varannan vecka = 2 gånger /månad eller varannan vecka och 2 gånger efter varandra när ni väl är igång?


    2 gånger i månaden tyvärr. Sambon är porrskadad vägra medge det. Han har svårt att känna sug för sex. Jag däremot är alltid redo är dessutom gravid så är extra kåt nu.
  • Anonym (Varje dag utom vid mens typ.)
    Sat 5 Jun 2021 09:26

    Fick ganska svåra förlossningsskador så mitt och makens sexliv består av 69:an till 95%. Eftersom jag trots mitt trasiga underliv av någon anledning ändå är lika kåt eller kåtare så suger jag av honom så gott som varenda dag. Nån gång under mens bara avsugning utan att vi ligger i 69:an. 

    Med åren ihop vill jag nog hävda att vi bägge har blivit väldigt duktiga på 69:an, kanske för att vi 69:at varandra minst 2500 ggr snabbt uträknat.

  • Sat 5 Jun 2021 11:20
    Anonym (Varje dag utom vid mens typ.) skrev 2021-06-05 09:26:47 följande:

    Fick ganska svåra förlossningsskador så mitt och makens sexliv består av 69:an till 95%. Eftersom jag trots mitt trasiga underliv av någon anledning ändå är lika kåt eller kåtare så suger jag av honom så gott som varenda dag. Nån gång under mens bara avsugning utan att vi ligger i 69:an. 

    Med åren ihop vill jag nog hävda att vi bägge har blivit väldigt duktiga på 69:an, kanske för att vi 69:at varandra minst 2500 ggr snabbt uträknat.


    Tråkigt att höra om din svåra förlossningsskada men samtidigt underbart att höra att ni funnit ett sätt som passar er! Hoppas verkligen att det får fortsätta så och att ni i framtiden kan finna olika sätt att njuta ihop. Stort lycka till o tack för att du delar med dig av din historia.
Svar på tråden hur ofta suger ni av era pojkvänner?