• Flätad

Julklapp till 9-månaders?

Ooops! Min syster frågade just vad vår dotter på 9 månader behöver / vill ha  i julklapp... Jag blev ställd. Vad ska man hitta på? Vad har ni för ideer? Vi har köpt en del leksaker till henne men mer då? Några ideer vad man kan önska till henne?

• Svar på tråden Julklapp till 9-månaders?
  • Flätad

En bra idé, men vi har en redan... Tack för ditt svar i alla fall! Fler tips kanske?

• Carisma95

Böcker, bollar, "spel & blinka" leksaker ?

Be true to yourself and you will never fall...
  • mumama

sonen skulle nog älska en toarulle en träslev ett par grytlock o ett litet snöre

nee allvarligt.. ja vet inte... klossar som han kan passa i olika hål? cd me barnmusik? ett gosedjur? ahh NU vet ja!! en sån där mobil t bebisar!! (om han inte redan har d då

• mumama

själva får vi nog mest kläder
    han har så mkt leksaker o vi tycker inte d e allt för skoj o shoppa kläder

sen måste de inte ha 500 leksaker heller... (men d e väl bara ja som inte vill "skämma bort" vår son...

• Flätad

Tack för era tips! Jag tycker väl ehentligen inte heller att 500 leksaker behövs, men vår tös har faktiskt inte så många leksaker.. Hon har busat mycket med "våra" saker, i köket osv... Så nu känner jag väl att lite åldersanpassat vill jag nog hon ska ha... Kläder är alltid bra att få, även om jag älskar att handla det...
    Kommer ni på mer tar jag tacksamt emot!!!  //  "Idetorka"

• NovaFilippa

Instrument som maraccas, trumma eller tamburin?? Vet flera inklusive mig med barn mellan 6-12 månader som köpt det. De tycker att det är superkul att göra musik ju!

• Flätad

Musikinstrument! Kanonide! Tack!

• NovaFilippa

Så lite så! Kul att kunan hjälpa till. Är ju jobbigt att komma på nåt snabbt nu då det snart är jul

• SaidaIda

Vår dotter är 8 1/2 månad.

Vi har önskat; fårskinn, pulka, mammut-byrå (ikea)

Dessutom har vi köpt; Mycket böcker (hon har precis lärt sig uppskatta pekböcker med luckor), badleksaker, gosedjur, duplo, klossar, lite kläder

• Niwa78

kanske en babypulka,

köpte en lektriangel till sonen (9 mån)på BR från bellino tror jag det hette jääätte pupulär, det är en massa grejer att pilla, snurra, föra fram o tillbaka på.

Svar på tråden Julklapp till 9-månaders?