• Tossan79

    Hjälp! Present till 13-årig pojke??

    Har noll koll på vad såna kan tänkas uppskatta! Förslag tas tacksamt emot!

  • Svar på tråden Hjälp! Present till 13-årig pojke??
  • smz

    Tycker alla verkar gilla det där med x-box, kan du inte köpa nåt spel till det?

    (för det är väl nåt man spelar på....)

    Annars passar kanske en DVD.

  • Tossan79

    Min budget ät rätt begränsad innan jul, så gärna ngt billigare.....Annars hade det varit en bra idé.

  • tokfia

    Biobiljett??? Bok...presentkort i en skivaffär så kan han välja själv och lägga till om summan inte räcker...

  • Tesie

    Tycker som tokfia sa att biobiljetter är shysst, men kansek ge han 2 styckna så kan han ta med sig en kompis oxå!

  • 8z8

    bara pengar då?det är kanske tråkigt men jag vet att många tycker om att få egna pengar att göra vad dom vill med eller spara till någon rolig dyr pryl!!=)

  • Tossan79

    Okej, det var bra förslag, ska fundera på det! Han gillar också att fiska, men jag vet inget om sånt och vill inte riskera att köpa helt fel drag eller såna som han redan har.....

  • babylover

    Telefonkort till mobil
    Biocheck
    Presentkort i skiv- eller klädbutik
    Sportsockar
    Tomma cd-skivor(om han bränner)
    Väggalmanacka med intresse tex bilar eller brudar
    Deo+duschtvål i presentask
    Presentkort på Mc Donald`s
    Godis
    Badlakan med tufft motiv

  • Tossan79

    Nja, väggalmanacka med brudar och presentkort på McDonalds kanske HAN skulle gilla, men det vill jag inte ge. Alla annat var bra!

  • väntar o längtar

    En schysst tröja, exvis en lite "lyxigare" t-shirt som han/du normalt inte skulle köpa. Då klarar man sig på några hundralappar.

  • Önskan

    Köp ett presentkort i fiskeributik då så kan han köpa det drag han vill ha själv?

  • Elsa58

    Hej min bästa killkompis fyller 13 år snart och jag vill köpa en fin present till honom som han ska komma ihåg Men jag vet inte vad. Tacksam för svar

Svar på tråden Hjälp! Present till 13-årig pojke??