• choco
    Äldre 20 Jan 00:08
    16239 visningar
    49 svar
    49
    16239

    Adopterad från Colombia

    Hej
    Nån mer här som är adopterad från Colombia? =)

  • Svar på tråden Adopterad från Colombia
  • Äldre 22 Jan 19:27
    #1

    jaaa :D jag är adopterad därifrån hihi ;D

  • choco
    Äldre 22 Jan 20:02
    #2

    Va kul..hur gammal e du då? :D

  • Demoon­ica
    Äldre 24 Jan 18:00
    #3

    Hejsan!!

    Jag är också adopterad från Colombia!!
    Välkomna att skriva till mig, känner
    nästan ingen annan därifrån nämligen

    // isa

  • Äldre 25 Jan 13:53
    #4

    Choco! aa det va kul!! jag är 21 själv?? vart bor du?? när kom du till sverige??

  • choco
    Äldre 25 Jan 20:16
    #5

    Zesssan: jag är oxå 21 :D jag bor i sthlm men är ifrån Jönköping från början. Jag kom till sverige när jag va 6mån,du då? vilken stad e du ifrån?

  • Genni
    Äldre 26 Jan 10:30
    #6

    skulle just te att starta en egen tråd för adopterade från Colombia när jag såg den här=)Kul!

    Jag är adopterad från Cali i Colombia och kom hit som 2åring tillsammans me min ett år yngre lillebror. Har nu hunnit bli 28 år och mamma själv till en dotter på 6 år.

    Hade vatt kul att lära känna fler människor från Colombia.

  • choco
    Äldre 26 Jan 19:24
    #7

    Genni: va kul att de finns fler från Colombia här :) jag är oockså från Cali. kom hit när jag va 6månader.

    Vart bor du någonstans? :)

  • susann­e a
    Äldre 26 Jan 23:01
    #8

    Hej! Jag är oxå adopterad därifrån =) Kom hit när jag var 3 månader. Nu är jag 24 år. Nån som vill prata mer så skriv gärna tillbaka!! =) Kramar.

  • Genni
    Äldre 27 Jan 10:51
    #9

    Jag bor i Kristianstad. Ni andra då? Då var du lite yngre än mig när du kom hit=)

    Någon som funderat på /har åkt tillbaka? Innan jag fick min dotter var jag inne på att åka tillbaka till barnhemmet (chiquitines) o jobba där som volontär. Hade hört ryktas om att man kunde göra det.

  • Genni
    Äldre 27 Jan 10:53
    #10

    oj, vilken konstig gubbe de blev...*fniss*

Svar på tråden Adopterad från Colombia