• Bibob
    Äldre 11 Feb 20:01
    57202 visningar
    2147 svar
    2147
    57202

    Barn födda i nov 06 !!!

    Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

  • Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • Criffe­girl
    Äldre 18 Feb 22:36

    Hallå FRILA...Han är så söt lille Emil

  • Äldre 19 Feb 09:06

    Min pojk som föddes 17/11 ska ta sin spruta idag. Ska bli intressant och se hur det går, hoppas han inte skiker för mkt.


    När Jag Blir Grå, När Jag Faller, Orkar Du För 2?
  • Mill06
    Äldre 19 Feb 09:09

    Jag tror att Maja måste vara inne i nån utvecklingsfas för hon har blivit så skrikig och klängig de senaste kvällarna... 
    Inget är bra och att vara hos pappa går absolut inte.. Suck, stackars pappan, det är ju inte så kul när hon börjar tokskrika hos honom.. tills hon får komma till mig, då lugnar hon ner sig efter en stund. Vi har försökt att låta henne vara kvar hos honom, men hon ger sig inte..
    Hoppas att det inte håller i sig allt för länge, vill ju inte att hon ska bli allt för mammig! Och att pappa ska få mysa lite oxå!! 

    Frila- Lycka till med sprutan på onsdag! Glad

  • Mill06
    Äldre 19 Feb 09:09

    Thinner- lycka till ni med!! Glad

  • dyckan
    Äldre 19 Feb 09:18

    tessica> Jag har en son som är född 050129. Så det är inte så lång tid mellan dom två. Kan vara lite kämpigt när båda är dåliga samtidigt, som nu. Men jag vet hur roligt dom kommer få av varandra när Martin blir lite större...

  • tessic­ka
    Äldre 19 Feb 13:50

    hur var era förlossningar? läser gärna förlossningsberättelser om ni har nån.
    själv har jag bara haft tid att skriva minsta flickans förlossningsberättelse i min blogg. hon föddes i fot-säte utan att vi viste att hon låg så. och dessutom i ambulans

  • Äldre 19 Feb 14:06

    tessicka: Jag har en berättelse, Meja låg också i fotsätesbjudning!

  • Äldre 19 Feb 14:29
    Tessicka...finns berättelse om min förlossning i min blogg.
    När Jag Blir Grå, När Jag Faller, Orkar Du För 2?
  • tessic­ka
    Äldre 19 Feb 15:23

    blir alldeles rörd av att läsa förlossningsberättelser. kommer ihåg hur jäkla ont det gjorde men hur underbart det var när bebisen kom. 2 st som blev snittade?! det var vanligare än jag trodde. om bm vetat hur min lill tjej låg hade jag också blivit snittad eftersom hon var rätt stor. jag är glad att det gick iallafall.

  • Criffe­girl
    Äldre 19 Feb 17:33

    Så där...nu har Pontus fått sin första vaccinspruta. Har rörde inte en min, tittade bara lite frågande på sköterskan

    Fick grönt ljus angående gröten...hon rekomenderade mig t.o.m att börja ge gröt även på kvällen. Pontus hade planat lite på viktkurvan så det var bra om han fick lite extra.

    Nu ska jag försöka montera ihop min nyinköpta motionscykel...här ska det trampas bort kilon framför tv:n

Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!