• Bibob
    Äldre 11 Feb 20:01
    57263 visningar
    2147 svar
    2147
    57263

    Barn födda i nov 06 !!!

    Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

  • Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • molly7­272
    Äldre 7 Mar 14:27

    potatis & majs var väldigt god, smakade lite själv med

  • Bibob
    Äldre 7 Mar 14:37

    am76

  • Bibob
    Äldre 7 Mar 14:40

    så försvann allt jag skrev=) är det ngn som börjat med gröt på kvällen?? vilken smak?

  • Äldre 7 Mar 14:41

    Är inte 4 mån ganska tidigt för att de ska kunna somna själv  ? Jag ligger alltid bredvid min tjej tills hon somnar ...brukar ta ca 30min ...
    Min stora tjej var likadan sen gick det naturligt över till att hon somnade själv ..

    eller menar ni att somna utan att behöva vaggas till sömns ??


    Mark Levengood 4 President
  • Äldre 7 Mar 14:44
    TheCoopers skrev 2007-03-07 14:41:45 följande:
    Är inte 4 mån ganska tidigt för att de ska kunna somna själv  ? Jag ligger alltid bredvid min tjej tills hon somnar ...brukar ta ca 30min ...Min stora tjej var likadan sen gick det naturligt över till att hon somnade själv ..eller menar ni att somna utan att behöva vaggas till sömns ?? Mark Levengood 4 President
    Jag menade utan att behöva vaggas till sömns..Men jag ligger så gärna bredvid min dotter tills hon somnar.. Även om jag inte behöver.
    ♥ Hampus 990910 & Julia 061101 ♥
  • Äldre 7 Mar 14:46

    TheSunset :


    Ah då e jag med Skrattande


    Mark Levengood 4 President
  • Mirrem­ama
    Äldre 7 Mar 14:48

    Albin somnar oftast i famnen medan han äter, eller i sängen bredvid mig eller sin pappa. Han behöver inte vaggas. Nån enstaka gång har han också somnat själv i sängen när jag lagt ner honom, men då har han varit jättejättetrött.


    Stolt mamma till Albin, född 7.11.2006
  • Äldre 7 Mar 14:50
    Mirremama skrev 2007-03-07 14:48:15 följande:
    Albin somnar oftast i famnen medan han äter, eller i sängen bredvid mig eller sin pappa. Han behöver inte vaggas. Nån enstaka gång har han också somnat själv i sängen när jag lagt ner honom, men då har han varit jättejättetrött. Stolt mamma till Albin, född 7.11.2006
    ungefär samma här...
    ♥ Hampus 990910 & Julia 061101 ♥
  • Äldre 7 Mar 14:53

    Adele somnar alltid i sängen bredvid mig ... ngn enstaka gång har hon somnat i bärselet när vi dansat Skrattande


    Mark Levengood 4 President
  • am76
    Äldre 7 Mar 15:05

    Har era bebisar oxå börjar leka "hela havet stormar" i sina sängar ? Tea är alldeles vild på natten, ligger åt alla möjliga håll när jag ska ta upp henne och sparkar hela tiden av sig täcket... Jag har nu tagit bort kudden då hon ändå bara kravlar sig ner ifrån den och ligger jätte lustigt, dock ej på magen än. Blir väl snart dags att sänka hela sängen så hon inte klättrar över *haha* .

Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!