• Bibob

    Barn födda i nov 06 !!!

    Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

  • Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • mexisis
    Criffegirl skrev 2007-04-24 21:09:35 följande:
    Jösses...nu va att mammahjärnan nån annanstans ett tag. Jag läste tydligen bara det översta och nedersta inlägget.....så mitt senaste inlägg var ju heeeelt onödigt egentligen Men hade ni trevligt i parken??... Mexisis
    hihi ja det kan bli så ibland men även fast den hörde till gymmet ska det tydligen gå att köpa lösa delar så jag ska leta lite

    ja det var supernice i parken förutom att det flög omkring spindlar och skalbaggar i luften hela tiden. iom att det var 18 grader hade jag ju ingen jacka och det kröp på armarna hela tiden. jag tror tom att nån av spindlarna eller skalbaggarna bet mig på armen för det kliade som f-n när jag kom hem, och devin fick en spindel på näsan hihi
    kanske ska tillägga att det var pyttesmå spindlar och skalbaggar, men ändå, småläskigt...

    när vi kom hem fick devin sitta i gåstolen en stund till och han blev lika exalterad som i morse. det är nog det bästa köp vi gjort hittills. han skiner som en sol i hela ansiktet och pratar och lever om konstant när han sitter i den. det enda jobbiga är efter en kvart när vi lyfter upp honom, då blir han skitarg. den piper ju och blinkar och spelar melodier, kan det bli skojigare hahaha

    i morgon ska vi köpa en hoppgunga. hoppas han gillar den lika mycket
    världens vigaste man kröp in i arslet och försvann
  • Mirremama

    Gäsp... verkar ha varit en engångsföreteelse det där med att sova gott i egen säng... ikväll kommer tre av mina gamla goda vänner på besök, bara en av dem har sett Albin tidigare så det ska bli jätteroligt att "visa upp" honom


    Stolt mamma till Albin, född 7.11.2006
  • MS1979

    Va kul att hitta en tråd med barn födda som min Per han är född den 4/11. Får man vara med här?

  • Mill06
    MS1979 skrev 2007-04-25 16:10:57 följande:
    Va kul att hitta en tråd med barn födda som min Per han är född den 4/11. Får man vara med här?
    Självklart!! Välkommen hit!! Flört
  • mexisis

    jag hittade en spegel att sätta i babygymmet idag nu blev det helt plötsligt myyycket roligare att ligga på mage i gymet än det har varit innan. kan lägga ut bild på den i morgon ifall nån undrar hur den ser ut 

    beställde ju den där boken igår och idag fick jag den. ska verkligen bli kul att läsa.


    världens vigaste man kröp in i arslet och försvann
  • Mill06
    mexisis skrev 2007-04-25 21:16:58 följande:
    jag hittade en spegel att sätta i babygymmet idag nu blev det helt plötsligt myyycket roligare att ligga på mage i gymet än det har varit innan. kan lägga ut bild på den i morgon ifall nån undrar hur den ser ut beställde ju den där boken igår och idag fick jag den. ska verkligen bli kul att läsa.
    Trevlig läsning! Ska nog titta lite mer i min!

    Maja är mycket lugnare nu, men det är ju såååå mycket tjorvigheten kan bero på.
    *Fler tänder på G.
    *Förstoppad.
    *Utvecklingshopp.

    *med mera....   Flört
  • Stumpan83

    Hejhej! Jag är ny i tråden. Har en son född 27 nov 06.

    Jag startar min närvaro i tråden med två frågor:
    1) mexisis: Var köpte du spegeln?
    2) Ni som ger era barn smakisar: När kan man börja med lite kött och fisk?

  • MS1979

    Är det någon mer vars barn har krupp?

    Per har fått kött och fiskpure som finns från 5mån har inte tittat så noga eftersom Per är allergisk mot mjölkprotein.

  • Kanga1
    Stumpan83 skrev 2007-04-25 21:22:54 följande:
    Hejhej! Jag är ny i tråden. Har en son född 27 nov 06.Jag startar min närvaro i tråden med två frågor:1) mexisis: Var köpte du spegeln?2) Ni som ger era barn smakisar: När kan man börja med lite kött och fisk?
    vålkommen!
    Finns på burk från 5 månader kött och fisk
  • Kanga1
    MS1979 skrev 2007-04-25 16:10:57 följande:
    Va kul att hitta en tråd med barn födda som min Per han är född den 4/11. Får man vara med här?
    Välkommen!
Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!