• Bibob

    Barn födda i nov 06 !!!

    Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

  • Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • mexisis
    TheCoopers skrev 2007-04-27 19:38:03 följande:
    Mexisis :Såg att Devin och Adele har precis lika stort huvud ..på mm ... 43,6 :)
    hihi
    världens vigaste man kröp in i arslet och försvann
  • TheCoopers
    Skrattande Mexisis :

    Har också tänkt på det där med spjälsängen ..jag menar det lär nog inte ta så lång tid innan de reser sig upp / sätter sig upp ... och man vill ju flytta ner den innan .

    Adele rullar runt som en galning nu ... ligger på magen och försöker hasa sig fram - och hon som avskydde magläge för bara en vecka sedan ...

    Fort går det
    Inspector Gadget is King
  • CarinaB

    Babyland har ju webbutik men ser faktiskt inte den omtalade stolgungan där...

  • mexisis
    TheCoopers skrev 2007-04-27 20:20:46 följande:
     Mexisis :Har också tänkt på det där med spjälsängen ..jag menar det lär nog inte ta så lång tid innan de reser sig upp / sätter sig upp ... och man vill ju flytta ner den innan .Adele rullar runt som en galning nu ... ligger på magen och försöker hasa sig fram - och hon som avskydde magläge för bara en vecka sedan ...Fort går det
    man kanske ska ta och flytta ned sängen för att va på det säkra då
    CarinaB skrev 2007-04-27 20:23:24 följande:
    Babyland har ju webbutik men ser faktiskt inte den omtalade stolgungan där...
    ska kolla in deras sida, man kan ju kanske ringa och snacka med dem. ska höra med babyproffsen om dom kanske kan ta in den för de säljer ju andra fisher-price prylar ju
    världens vigaste man kröp in i arslet och försvann
  • mexisis
    CarinaB skrev 2007-04-27 23:01:26 följande:
    Visar upp min lilla Elba, fler nytagna bilder i galleriet!
    vilket otroligt fint namn på en toksöt liten tjej
    världens vigaste man kröp in i arslet och försvann
  • CarinaB
    mexisis skrev 2007-04-27 23:04:09 följande:
    vilket otroligt fint namn på en toksöt liten tjej
    Tack, en hel del kommentarer har jag fått om namnet och många tycker inte om det... Ingen har döpts till Elba sedan 93 i Sverige och det finns 45 med det namnet som tilltalsnamn så det är ju inte så vanligt... Vi döpte henne efter den italienska ön som Napoleon var fånge på, vi var där sommaren innan jag blev gravid och min man har bott på ön och det är paradiset på jorden...
  • MS1979

    Igår fick vi Pers provsvar på mjölk och soya provet. Det visade klart utslag för mjölk men inget för soya. Så det är bara att fortsätta med mjölk fritt. Ikväll ska jag och maken på After Dark Per vill fortfarande inte ta flaskan och vill inte ha nutran så barnvakten får peta i per gröt och mat ikväll. Hoppas det går bra. Första gången jag ska lämna Per känns lite nervös.

    hoppas ni alla får en trevlig helg.

Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!