• Bibob

    Barn födda i nov 06 !!!

    Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

  • Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • CarinaB

    Jaha, så har man äntligen fått ändan ur vagnen och haft sex igen Det tog lite tid för oss! Ville bara meddela de goda nyheterna

  • NovJenny
    Grattis CarinaB! 
    Ja, det tog ett tag, men bättre sent än aldrig!
    Noah 2oo61111
  • Stumpan83

    Min son håller hela tiden på att "nicka" med huvudet men inte någon lätt nickning utan riktigt våldsamt. Ibland har han skallat mig eller sin pappa eller så har han slagit huvudet i golvet när han kryper.

    Någon som varit med om detta?

  • Bibob

    NovJenny-
    I mitt tidigare inlägg så var det inte en uppmaning till andra mammor att sluta med burkarna utan jag berättade att jag själv inte ville fortsätta med dom pga av färgämen.Och att det känns bättre att ge hemlagad mat. Jag pratade som sagt var om mig själv. Jag sa även att färgen från den maten vi har använt har varit svår att få bort (då inte morötter utan olika smaker). Kan också bero på att många av dom burkarna innehåller en del nitrit. Vi kommer som jag sa tidigare att använda burkarna när vi ska iväg ngnstans osv. Så jag har inte heller bannlyst dom.

    Hur som haver så lät det som jag for med osanning och så var inte fallet! Jag pratade som sagt var om mig själv och vad vi kommer göra, sen får alla göra det som är bäst för dom=)

  • NovJenny

    Bibob: Ja, det är lugnt!
    Men som en tröst kan jag iaf säga att det inte är färgämnen i dem...
    När Noah blir äldre ska jag laga mat till honom av den mat vi gör, nu känns det bäst med burkarna eftersom han har så lite tänder än.


    Noah 2oo61111
  • NovJenny
    Stumpan83: Jag tror det är en sådan sak han bara gör just nu.
    De får ju för sig saker att göra hela tiden- Noah har tungan ute ur munnen mest hela tiden nu. ja, en sak han fått för sig att han ska göra.
    Noah 2oo61111
  • Bibob

    Stumpan83

    kollade i ditt galleri, vad häftiga tårtor. Vart beställde du dom ifrån? Eller har du sjort dom själv? =)

Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!