• wiktor­06
    Äldre 27 Feb 20:01
    13631 visningar
    69 svar
    69
    13631

    Att bli uthängd

    Jag vet att det är flera här på Fl som har blivit uthängda på en forum sida, nu har ytterliggare två stycken blivit uthängda.

    Jag kan inte bli annat än heligt tvär ilsk.
    De hånar och förlöjligar den största sorgen man kan vara med om dvs att förlora ett älskat och efterlängtat litet barn.
    Vart fan tog medmännskligheten vägen?

    En barnmorska uttalar sig om att vi som har minnessidor för våra barn inte har ett sunt sörjande.
    Vem är hon som kan avgöra det? Hon har inte själv förlorat något barn och hon har inte gått i våra skor och kännt hur tunga stegen ibland kan vara.
    Jag är glad för att hon inte arbetar i min stad.

    De finns de som smyger omkring här på FL och kopierar bilder på våra barn.
    De finns de som sparar våra minnessidor i mappar.
    De påstår att vi inte har ett sunt sörjande?
    Allt detta tycker jag säger allt om dem, är detta sunt?

    Jag har inte blivit uthängd men jag känner mig kränkt som mamma till ett förlorat älskat och saknat litet barn och att de faktiskt hänger ut människor jag bryr mig om.

    Har inte vi blivit prövade hårt nog?

  • Svar på tråden Att bli uthängd
  • Äldre 28 Feb 09:21
    #11

    Jga tycker detta forum är ett fint sett att sörja att dela sina erfarenheter och sorg med människor som är eller har varit i samma hemska situation är fint och det känns nog skönt att veta att man inte är ensam. själv har jag inte förlorat ett barn men har haft ett X och den sorgen att inte det fick bli ett litet barn var också jobbigt.Tänker på alla er som går igenom en stor sorg och hoppas att ni alla en dag kan bli hela igen. Kram på er alla Ängla mammor och pappor

  • Lilla Mjau
    Äldre 28 Feb 10:50
    #12

    Tillhör en av de som blivit uthängd och det är INTE roligt. Det är förbannat kränkande. Och precis som du skriver - vad vet DOM om vad som är sunt eller inte? Inte ett förbannade skit.

    Har nu låst mina bilder här inne och tagit bort fotona från T hemsida, där jag även bytt hemsideadress.

    Kram till er alla!!


    - Mycket kan man köpa men ingen kan köpa livet - Tomas Di Leva
  • Pingum­amman
    Äldre 28 Feb 10:56
    #13

    Osmakligt var ordet.
    Tror att de som håller på så här är otroligt rädda för döden och har svårt att hantera det.
    Tycker att det inte finns några ursäkter för att uppföra sig så vedervärdigt som de gör på de forumen.
    Och vad var det för barnmorska egentligen? Vet man att hon är det, eller är det ngn som utger sig för att vara BM?

  • Äldre 28 Feb 11:01
    #14

    Jag är en av änglamammorna som blivit uthängd där... Nu har jag lärt mej en läxa att inte lägga ut bilder på vaken flickorna eller pojkarna...
    Vad händer näst.. Kanske någon tar bild på pojkarna och lägger ut på nån porrsida...
    man ska inte vara så naiv och lägga ut bilder så offentligt som nätet är...
    Alla tänker ju inte lika som oss "normala" som inte har konstiga eller äckliga funderingar kring barn och änglabarn.....
    De finns werid folk som tänker annolunda och tänder på sånt här...
    Vill inte skämmma någon bara ge er en tankeställare på vad för folk som finns omkring oss här på nätet....

  • Pingum­amman
    Äldre 28 Feb 11:07
    #15

    Jag har inga bilder på mina barn i mitt galleri, eller någon annanstans på nätet just av den anledningen att man inte vet vad som händer med dem.
    Frukansvärt obehagligt är det iallafall och jag blir speciellt ledsen för er med änglabarn. Det måste vara till en så stor tröst att genom dessa sidor möta andra i samma sits.
    För j-vligt att idioter ska få förstöra för andra.

  • miniGr­ynet
    Äldre 28 Feb 12:39
    #16

    Ingen som vill svara på vart detta har skett?

    Klart att man blir lite orolig och undrar vad det är för folk som gör detta.


    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Pingum­amman
    Äldre 28 Feb 12:44
    #17

    flashback.se för ett par veckor sedan.
    Som f ö är ett riktigt märkligt forum med en massa skit på
    Det senaste vet jag inte var det var ngnstans.

  • Zgirl
    Äldre 28 Feb 12:47
    #18

    Låter ju helt sjukt!
    De människorna har inte här (på FL) att göra...!!!!

  • miniGr­ynet
    Äldre 28 Feb 12:48
    #19

    Kunde jag väl iofs ha listat ut... att det var FB.

    Tragiskt forum är vad det är!


    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • nudelb­umsan
    Äldre 28 Feb 12:53
    #20

    Vad är FB?????

Svar på tråden Att bli uthängd