• Melami
    Äldre 23 Mar 22:31
    12288 visningar
    6 svar
    6
    12288

    Var sälja autografer???

    Jag har 8 fulla pärmar med olika autografer jag ärvt av min pappa. Där finns bla autograf från Elvis, Olof Palme, Kungaparet, Nils Poppe, Kiss, Hitler ja massor. Allt från politiker till astronauter och skådespelare och författare. Eftersom jag inte delar min pappas intresse för autografer så har jag nu tänkt få dom värderade o kollade så att dom är äkta o sedan sälja dom. Men vart vänder jag mig? Jag vill ju hitta rätt folk givetvis som betalar så mkt som möjligt


    - Mamma till världens finaste hårdrockssessa född 060108 o ny bebbe i magen BF okt 07-
  • Svar på tråden Var sälja autografer???
  • Nyfike­n gul
    Äldre 23 Mar 22:35
    #1

    vänd dig till ett antikvariat eller konstvärderare (se typ auktionsfirmor)

    sen skulle jag nog lämna in dom på en vanlig auktionsfirma så den blir såld för vettigt pris..

    Tradera i all ära men du ska ha betalt för det som det är värt....

  • Melami
    Äldre 23 Mar 22:38
    #2

    Ja, tradera e jag inte intresserad av. Vi har en typ auktionsfirma några mil härifrån som värderar gratis o sen kan de lägga ut grejorna på sin sida om man vill så tar dom en vis procent. Jag vill ju få dom värderade för allas skull.


    - Mamma till världens finaste hårdrockssessa född 060108 o ny bebbe i magen BF okt 07-
  • Melami
    Äldre 24 Mar 11:39
    #3

    puff


    - Mamma till världens finaste hårdrockssessa född 060108 o ny bebbe i magen BF okt 07-
  • Äldre 11 Aug 13:59
    #4

    Hej! Fick du autograferna sålda? Annars är jag intresserad! Poprockmusic@hotmail.com

  • melici­a
    Äldre 6 Nov 12:51
    #5

    Skulle vara coolt att åka till La i 2 månader. Man skulle säker få en massa autografer då om man stod utanför jimmi kimmel teatern,  utmed röda mattan på premiärer, och va på hollywood boulevard när en kändis får stjärna eller hand och fotavtryck utanför mans chines theatre. Som på onsdag då kommer daniel redcliff få en stjärna på hollywiood boulevard, julia roberts vara med i jimmi kimmel samt det är en premiär på mans chines theatre med bla brad pitt!!!!

  • melici­a
    Äldre 6 Nov 12:53
    #6

    Och vem vet jag kanske hade sett både daniel och julia på premiären sen för de kanske gått på filmen med

Svar på tråden Var sälja autografer???