• Anonym (Slapp)

    Någon som gjort slidförsnävning här?

    För snart 2 år sedan fick vi en dotter!
    Vi är världens lyckligaste familj.
    Problemet är bara att jag inte känner något när jag och min man har sex.
    Jag har gjort knipövningar så jag nästan blivit blå, men det hjälper inte....
    Min man säger att jag har blivit större. Om jag stoppar in ett finger i slidan kan jag utan problem röra det där inne. Det kunde jag inte förr.
    Bm och läkare har kollat och de ser inget fel, bara att det är lite större än hos någon som inte fått barn och förklarar det med att slidan vidgas när man har sex och hos mig vidgas den för lätt och för mycket.

    Min sista utväg är en slidförsnävning. Men det är dyrt och det finns ju risker med sådant också.

    Finns det någon här som gjort en försnävning?
    Hur blev resultatet?

    Tacksam för svar.

  • Svar på tråden Någon som gjort slidförsnävning här?
  • Anonym

    Har du testat köpa gehisa kulor och träna med dom, en kompis gjorde det hon fick MKT BRA resultat!

  • Anonym (Slapp)

    Japp, ingen skillnad. Har smartballs.
    Det är längst upp i slidan det är för stort, så kulorna hålls lätt kvar av de nedre slidmusklerna, men de övre jobbar inte alls.

  • Anonym

    det finns penisringar som man trär på hans penis så det ska bli snävare, (hela snoppen har penisring) kanske det ger lite krydda.

  • Anonym (Slapp)

    ...men då känns det ju inte något för honom i stället.

  • Anonym (Slapp)

    Ja, men det är ju inte skönt för honom. Jag/vi vill ju att det ska bli som förr...

  • Anonym

    Kolla på den här sidan www.lustjakt.se

    och så väljer du "Gemensam njutning"

    då finns det kulor som du har i dig medans samlag som stimulerar dig och din partner när han är i dej (ollonet)

    Gemensam njutning - Vibrerande
    Där finns det en penisrnig som heter Vibro Sleeve, längst fram på toppen är det en vibrator som stimulerar ollonet och även i dig!

    Testa med det, tycker inte du ska kasta ner flera tusentalskronor på en operation som dessutom kan medföra risker för din hälsa. Andvänd fantasin du & din parner så kommer ni att klara er utan en sån operation! Förstår att du känner dig "sämre som kvinna" eller får prestations ångest av nå slag när det känns som att din sambo inte känner nått, har vart inne i sånna perioder själ att jag vart "slappare" och själv känner jag ingenting...det är inge kul!

    kolla lustjakt.se sidan...

  • Anonym

    Men dessutom en till sak som gör det "naturligt" att det stramar åt slidan, är att andvända en analplugg (kvinnan)
    det är skönt! och knipningen sker automatiskt i dig medans ni har samlag.

  • Anonym (Slapp)

    Tack för alla tips, men jag vill inte hålla på med sånt... Jag vill kunna vara spontan i mitt sexliv och jag känner verkligen ingenting när vi har sex.
    Försöker knipa under sexet, men det resulterar i att jag får ont i nedre delen av slidan, då det blir för trångt där.

    Operation är enda utvägen.

  • Anonym (Kia)

    Slidan vidgas inte när en kvinna blir upphetsad, den sväller och blir trängre. Är du säker på att du verkligen är sexuellt upphetsad när ni har sex?

Svar på tråden Någon som gjort slidförsnävning här?