• bjojne
    Äldre 14 Apr 13:16
    167308 visningar
    36 svar
    36
    167308

    Svensexa - Tips tack!

    Ska ha svensexa åt en vän, vi har inga idéer.
    HJÄLP!!!

    (Vi ska ha roligt alla, och det ska inte vara för förnedrande för killen som skall gifta sig.)

  • Svar på tråden Svensexa - Tips tack!
  • Äldre 7 Aug 13:41
    #21

    Ähum, vet du om att du svarar på en tråd som är mer än sju år gammal? Paret som gifte sig har säkert redan hunnit skilja sig igen (så kanske det kan vara ett alternativ till denne persons nästa svensexa)

  • Carl90
    Äldre 9 Nov 10:47
    #22
    Som om någon var någonsin intresserad av
    Min vän arrangerade min svensexa i Polen. Vi åkte till Warszawa. Den största attraktionen var besöket på New Orleans Gentlemen's Club & Night Restaurant. Det har hänt mycket ?
  • Äldre 16 Nov 11:49
    #23

    Min vän arrangerade min svensexa i Polen. Vi åkte till Warszawa. Den största attraktionen var besöket på New Orleans Gentlemen's Club & Night Restaurant. Det har hänt mycket ?Skäms

  • Äldre 14 Dec 13:25
    #24

    Under något besök i Polen är det värt att gå på New Orleans Gentlemen's Club & Night Restaurant! Ett perfekt ställe för en kväll i en fin atmosfär. Fina tjejer, fina drycker. Det är bara att festa!

  • Äldre 3 Jul 22:21
    #25

    En vän till mig gifte sig för en månad sen. Jag hade arrangerat en svensexa för honom. Jag tyckte att det skulle vara fint att ha det kul och vi reste till Polen till Warszawa. Vi firade svensexan på nattklubben New Orleans. Det var en oförglömlig kväll med sköna kvinnor. http://neworleans.pl/en/?nkpage=2

  • Äldre 9 Aug 10:44
    #26
    Jag var nu i juli i Warszawa. Kollegor har bjudit på kvällen till denna klubb New Orleans. Jag måste erkänna att första gången jag såg namnen på några alkoholer. Härlig! En dansare underbart underhållande tid.http://neworleans.pl/en/?nkpage=2
  • Äldre 6 Sep 16:09
    #27

    Arrangerar man en svensexa så är det bäst att resta till Polen. Fin underhållning, sköna dansare. Vi har festat hela natten på  New Orleans Gentlemen's Club & Restaurant. Detta ställe har gjort ett stort intryck på oss. http://neworleans.pl/en/?nkpage=2

  • Äldre 12 Sep 20:57
    #28

    Ta med han ut i skogen, räck han en 3.5 pilsner, sen går ni där ifrån. När han frågar varför förklarar ni att den här stunden kommer han minnas hela livet, en lugn stund för sig själv.

  • Äldre 9 Oct 00:34
    #29
    Det bästa stag utomlands. Helgen tillbringade festa detta är något! Min vän hade bara en svensexa och att jag inte kommer att glömma för en livstid! neworleans.pl/en/
  • Äldre 13 Oct 20:55
    #30

    Hyr en badtunna och drick öl. Undvik alla överambitiösa skitnödiga planer som bara exkluderar folk.

    Och till alla som föreslår resor utomlands etc:
    Visst jättekul, men ta det en annan gång, det säger sig självt att inte alla som bör bjudas kommer ha tid, lust, eller råd att göra något sådant.

  • Äldre 25 Feb 11:41
    #33
    Väcker en gammal tråd till liv Cool En sken-svensexa tycker jag är störtskönt, det gjorde mina polare på mig. Dvs en fejkad svensexa... Jag blev upphämtad av en taxichaufför på en fredagkväll och kördes till O'Learys där servitören välkomna och satte mig vid ett bord dukat för tio. Jag fick in hamburgare och öl men kompisarna kom aldrig... Efter maten sa servitören åt mig att ta taxin som väntade utanför. Taxin släppte av mig vid en pub och samma sak hände där. Jag fick öl som jag drack upp och sen fick jag hoppa in i en taxi igen.. och åka hem. Morgonen därpå kom kompisgänget och drog med mig på en kryssning till Riga. Poängen var att jag HELA kvällen trodde "nu kommer dom, där väntar dom". Blev först skitsur men tycker att det höjde spänningen rejält! Det finns också en hemsida med massa kul tips på www.fixasvensexa.seSkål 
  • Thu 27 Aug 2020 13:09
    #34

    Vi var ett gäng nu i våras som gick å sköt zombies i vr på vr-center.se. Det var väldigt kul och något jag skulle rekommendera. Annars är fotboll i sådana där stora uppblåsbara bollar väldigt roligt!

  • Thu 2 Dec 2021 14:08
    #35

    Ja, på min svensexa år 1995 så tog mina vänner med mig iklädd tomtedräkt till vårdcentralen, och fick mig till att be om hjälp med mitt "urinläckage"Skrattande

    Mvh// Lars

  • Sat 21 May 2022 09:39
    #36
    slår ett slag för körsång!Coolwww.vocallife.se/team-building/privata-korevent/
Svar på tråden Svensexa - Tips tack!