• Modern­a mamman
    Äldre 25 Apr 20:32
    54635 visningar
    92 svar
    92
    54635

    min dotter har använt min dildo

    hej.

    Jag märkte för några dagar sedan att någon använt min rabbit...
    Jag tror inte det kan vara någon annan än min dotter på 15 år!

    Hur ska jag hantera detta, ska jag konfrontera henne, ge henne en egen?

    Hur skulle ni gjort??

    Puss!

  • Svar på tråden min dotter har använt min dildo
  • missis
    Äldre 25 Apr 20:34
    #1

    rengöra den

  • Cat3
    Äldre 25 Apr 20:34
    #2

    Hon blir nog extremt generad om du säger nått. Kanske bäst att inte konfrontera henne alls.

  • Disela
    Äldre 25 Apr 20:35
    #3

    jag skulle nog konfronterat henne, men inte fördömt henne på något vis. Utan snarare lagt fram det typ som att, nästa gång behöver du inte låna min, jag har köpt en egen till dig eller liknande.
    Förstår ju henne, att hon vill testa! Och vad kan då vara bättre än en rabbit. Känns kanske säkrare för dig också om du inte vet om hon har sex ännu.
    Men ge henne en egen, det tycker jag!


    Väntar på Krypet
  • Feathe­rboah
    Äldre 25 Apr 20:36
    #4

    Konfrontera henne inte.

  • Äldre 25 Apr 20:36
    #5

    hahahaha rengöra...
    nä ge henne en egen. lägg den på hennes kudde eller nåt så ser hon den när hon går o lägger sig, så slipper man liksom konfrontera på samma sätt, hon fattar nog vinken... och vill hon prata om det så ligger ju bollen lite hos henne att ta upp om hon känner för det

  • Auris
    Äldre 25 Apr 20:36
    #6

    Ge henne en egen tycker jag också

  • Panna
    Äldre 25 Apr 20:36
    #7

    Världens bästa idé:

    Köp en till och lägg på samma ställe som du förvarar din egen. Och sätt på en lapp där det står "till xx". Så får hon en egen nästa gång hon ^^

  • Äldre 25 Apr 20:36
    #8

    Haha, förlåt att jag skrattar, men vad paff jag skulle blivit. Svår fråga, undrar hur jag skulle gjort... Jag tror att jag skulle ha frågat henne ungefär: "är det du eller pappa som använt min rabbit?" och sedan gett henne en egen om det var hon. Förklara att det är en privat grej som man inte gärna lånar ut till höger och vänster, och att hon gärna får en egen om hon gillar den.

  • Smulan 79
    Äldre 25 Apr 20:36
    #9

    Hur vet du att den är använd, och inte bara flyttad lite på?

  • Modern­a mamman
    Äldre 25 Apr 20:37
    #10

    Jag vill verkligen inte döma henne på något sätt, det är bara det att det inte känn så fräscht.

    Hmm... Min dotter lär tycka att jag är världens pinsammaste mamma om jag ger henne en dildo...

Svar på tråden min dotter har använt min dildo