• Äldre 28 Apr 21:31
    9216 visningar
    20 svar
    20
    9216

    Kan hundar onanera?

    Ja, läs tråden:

    www.familjeliv.se/Forum-4-46/m20117025.html

    Jag har ingen aning.... Förvånad


    Mamma till Marcus och Isak
  • Svar på tråden Kan hundar onanera?
  • Äldre 28 Apr 21:46
    #1

    Det tror jag inte...är dom på det humöret så juckar dom väl? Tror mer att det handlar om tvättning för deras del

  • Äldre 28 Apr 21:59
    #2

    Ja, jag blev lite full i skratt när jag läste tråden Skrattande

    Min hund onananerar inte, vad jag vet


    Mamma till Marcus och Isak
  • Kurre räkmac­ka
    Äldre 28 Apr 22:01
    #3

    nej. juck är dominans

  • Äldre 28 Apr 22:03
    #4

    Okej....men tror inte dom slickar sig heller

  • Äldre 28 Apr 22:05
    #5

    Vår tik gillar att jucka mot en särskillt kudde. Vi tror att hon onanerar, hon är jätteglad och flåsig efteråt.

  • Kurre räkmac­ka
    Äldre 28 Apr 22:08
    #6

    vill man förmänskliga djur så gör man. Tala med hund experter så säger dom att det handlar om dominans, inget mer

  • Äldre 28 Apr 22:13
    #7

    Ifrågasatte inte juckandet. Tror på att det är dominans som du säger. Men nu var det "onani" det gällde.

  • Eisa
    Äldre 28 Apr 22:16
    #8

    hahahahahahhhahahh

  • Äldre 28 Apr 22:17
    #9

    Det kan dom väl eller?
    Min hund kan då det.
    Först slickar han så att snoppen kommer ut. sen juckar han tills han kommer.

    As simple as that Cool

  • Made by Me
    Äldre 28 Apr 22:18
    #10

    Det är faktiskt inte bara den mänskliga "rasen" som kan tillfredställa sig.

  • TheMil­ky
    Äldre 28 Apr 23:28
    #11

    Min tik hade katten som gnuggis, men det fick hon f*n inte ha för oss, katten sket i det. Så hon jufsade loss på dörrmattan, men det är bara ibland

  • sam1
    Äldre 4 May 13:32
    #12

    Det stämmer faktiskt, som Made by me säger..
    Att många andra arter än mäniskan onanerar och kan tilloch med vara homosexuella

    www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp&a=608289&maNo

  • Upptag­en
    Äldre 4 May 13:34
    #13

    hundar vet jag inte, men endel katter onanerar däremot.

  • zenna
    Äldre 4 May 13:34
    #14

    Mina föräldrars hund vart väldigt sugen på granntiken. Han stod på stranden och juckade i luften så det gick för honom. Om vi ska kalla det för hundonani eller inte kan jag inte svara på men det påminner ju om det.

  • Äldre 4 May 14:21
    #15

    Mina föräldrar hade en hund som juckade på katterna tills det gick för honom. Jag vet inte om tikar kan göra något liknande.

    Men att de skulle använda munnen - nej, det har jag aldrig hört talas om.

    För många år sedan hörde jag ett snuskigt skämt:
    -Varför slickar hanhundar sig på snoppen?
    -För att de kan!

  • Enkite­ng
    Äldre 4 May 15:23
    #16

    Visst kan de det! Finns filmer på Youtube med en känguru som har en skön stund...

  • Coocki­e
    Äldre 16 May 20:34
    #17

    jaa men hallåå helt allvarligt..vi har en pappis kille som snart blir tre år... som vi borde kasstrerat för länge sedan-han har börjat slicka sig själv sen reser han sig upp o börjar jucka-håller på 10-15 min..sen går det för honom-blääää de e så äckligt! direkt jag får pengar ska snuskhunden kasstreras-detta e absolut inge kul-tänk om barnen ser.....

    coockie

  • Wed 3 Aug 2022 01:21
    #18

    Det kan de. Förstår inte varför det skulle vara så konstigt och varför det är så många som tror att det inte finns hos djur? Sexualdriften och driften till njutning finns hos alla arter, inte bara människan. Hästar är ett annat tamdjur som tydligt onanerar.

  • Wed 3 Aug 2022 05:08
    #19

    Hundar vet jag inte men jag hade en Gustavliknande katt som brukade ta lillsyrrans Ådie kramdjur, dra med sig den upp i soffan och våldtog den regelbundet. Jag kände lite snuskvibbar  från den katten, typ att han var ett pervo i päls. 

    Jag vet också att delfiner är skitsnuskiga och sexgalna så jo, nog tror jag att hundar har samma drifter dom med. 

  • Fri 9 Sep 2022 15:06
    #20

    Hundar kan onanera ja, mer vanligt hos hanhundar än tikar. Detta har inget med dominans att göra som någon tidigare nämnt i tråden.

Svar på tråden Kan hundar onanera?