• Anonym (Kaffedraken)

    vad ska jag klä ut mig till? (tema filmkaraktärer)

    Man får klä ut sig till vad man vill, under temat "filmkaraktärer". Jag är helt tom i huvudet! Vad ska jag göra?

  • Svar på tråden vad ska jag klä ut mig till? (tema filmkaraktärer)
  • Anonym (Kaffedraken)

    Hade ett kompispar som kom som Presidenten Bill Clinton & Monica Lewinsky, hon hade "den där" svartvita klänningen med fläcken på (obs fläcken vart gjord av yoghurt i detta fallet, påstod de iaf..) Ok, filmkaraktärer med modifikation men på film finns de ju iaf

    Smurf? Lakritstrollet? Marilyn MOnroe? Morticia Adams? Snövit?

  • Anonym (Kaffedraken)

    Buffy
    Dracula
    Döden
    Guinevere
    Cat Woman
    Wonderwoman
    Storm
    Jane Grey


    slut på ideer.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Tittade på dina bilder och så snygg som du är ska du satsa på något riktigt läckert!

    Catwoman eller Kameliadamen (greta garbo) kanske


    slut på ideer.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag var Ellie Driver från Kill Bill på en maskerad för ett år sen. Vann bästa utklädnad (delad plats med Edward Siscorhands). Lätt och kul kostym att fixa, plus ett stort maskingevär i plast. ;)
    Maken var han från Taxi driver, skitbra! :D

  • Anonym (Kaffedraken)

    Ellie är superenkel, svarta kläder, läderstövlar, lapp för ögat, stripigt hår! Googla på bilder.

  • Anonym (Kaffedraken)

    JUSTE jag glömde säga att jag går tillsammans med en kompis så det skulle vara kul att göra något så vi kunde vara tillsammans. Men kommer vi inte på något så får vi klä ut oss till varsin grej....

  • Anonym (Kaffedraken)

    Pirat


    Våga Vägra Vara Viktig
  • Anonym (Kaffedraken)

    En kompis gick nyligen som en Turtle, dom e ju 4 så d kan ni ju vara tillsammans. Hon vann för bästa utklädnad!

  • Anonym (Kaffedraken)

    du har fått så många ideer......i fall jag vore dig skulle jag satsa på nåt av de kvinnliga alternativen...catwomen, Ellie, wonderwomen, snövit eller dyl...ha en kul kväll!!

Svar på tråden vad ska jag klä ut mig till? (tema filmkaraktärer)