• Marko
    Äldre 10 May 22:46
    2060 visningar
    13 svar
    13
    2060

    Diablo 3

    Tänkte ta ämnet under rubriken "provrörsbefruktning" men vette attan var detta hade lett då ;) hehe

    Någon som hör nåt om Diablo 3.....Hör roumors men ingen action..
    Ser allt att det finns lite spelfantiker här och där på sidan...

    Tack för Blizzard-----Ingen WoW nu farsor-----Diablo, Diablo

    ///Marko

    P.S Ingen som fortf. kör Diablo II på battle.net?? D.S

  • Svar på tråden Diablo 3
  • Bengan­fans
    Äldre 11 May 06:51
    #1

    Jag spelar diablo II på battle.net när det finns lite tid över just nu finns inte tiden men det kan bli någon natt i bland på helgerna

  • Euphor­ic
    Äldre 11 May 09:33
    #2

    jag la av med diablo 2 efter jag fått en gubbe som jag kände va imba barbar med botd ethereal ghost spear mmm haha

    fan va hemskt spel de va egentligen, snacka om upprepande spel

  • Marko
    Äldre 11 May 11:35
    #3

    Upprepande spel, jotack! Det enda som är nackdelen med det.

    Hoppas på att 3an ska erbjuda mer....

    Men fantastiskt roligt ändå

  • Euphor­ic
    Äldre 11 May 11:36
    #4

    nog fan satt man med sin mf gubbe å farma samma sak om å om å om igen ändå

  • Magnus Anders­on
    Äldre 13 May 18:15
    #5

    Jag lirar på battel.net istortsett varje kväll, beror på dagsformen men spelar gör jag allt-.

  • Fanta Killen
    Äldre 26 May 20:07
    #6

    Diablo 3 Känns tyvärr rätt långt borta nu när de precis släppte att starcraft 2 är deras nästa project.
    Tyvärr tror jag inte det kommer komma en del 3 till diablo då det inte verkar lika vinstgivande som en del andra spel.

    Men skulle garanterat testa det om det dök upp.

  • Marko
    Äldre 26 May 20:20
    #7

    njae.....

    Misstänker också att det inte kommer nåt D3....Känns mest som att det är fans som har bankat ihop massa önskemål som resulterat ut i falska påståenden?!

    Det har dock gjorts en del plattformstester men grafik och karaktärer som prototyp till spelet.....Blizzard gick ut med en del sådana screenshots förra året. Men men......

    Det märks!

  • Tvilli­ngfars­a
    Äldre 28 May 00:23
    #8

    Man vet aldrig med Blizzard.

    Dom rullar in fruktansvärt mycket stålar på WoW just nu så dom kanske satsar på flera projekt, det vet man inte.

    Gillar man Diablo tycker jag man ska hålla koll på Hellgate: London.

    En stor del av utvecklarna av D1 och D2 utvecklar numera det spelet.

    www.hellgatelondon.com

  • Fred
    Äldre 29 May 11:18
    #9

    Blizzar är ju även vattentäta, ingen information läcker där inte, just nu längtar jag hett efter Starcraft 2. Diblo 3 vore en dröm, men jag framtidsspår och kan se i kaffesumpen att det inte kommer förens 09 på hösten.

  • Haxon
    Äldre 26 Jun 21:40
    #10

    D3 kommer att komma. Det är jag 100% säker på.
    Men när? -When It's done!

  • Äldre 26 Jun 22:05
    #11
    Tvillingfarsa skrev 2007-05-28 00:23:32 följande:
    Man vet aldrig med Blizzard.Dom rullar in fruktansvärt mycket stålar på WoW just nu så dom kanske satsar på flera projekt, det vet man inte.Gillar man Diablo tycker jag man ska hålla koll på Hellgate: London.En stor del av utvecklarna av D1 och D2 utvecklar numera det spelet. www.hellgatelondon.com
    Var ju helt fel tidsålder. Jag vill ha svärd och sköld och vissla efter en vit springare och rida till tornet och rädda prinsessan. Inte nåt skjutande med laser...
  • Tvilli­ngfars­a
    Äldre 26 Jun 22:26
    #12

    Det går alldeles utmärkt att köra med svärd och sköld i Hellgate.

  • Äldre 25 Jul 07:37
    #13

    Tips....

    www.mythos.com

    Hellgate utvecklarna behövde tydligen provköra lite kod och skrev ett enklare spel...

    Finns nån artikel på gamespy också. Inte klart än - men om inte det är "Diablo 3" så vet jag inte vad det är

Svar på tråden Diablo 3