• saga o kevin
    Äldre 26 Jun 22:41
    46120 visningar
    1062 svar
    1062
    46120

    Frågor Ang Photoshop del 4

    Här har vi tråden som vi ställer frågor i för Photoshop och även PSP


    Jag vill bara påminna om att det inte är tillåtet att diskutera hur man laddar ner upphovsrättsskyddat material på FL. Alla såna inlägg kommer att plockas bort och medlemmen tilldelas en varning.

    här kommer lite photoshop sidor som man kan kika i
    www.webdesignskolan.com/

    photoshoptips.devello.se/default.asp


    www.moderskeppet.se/
  • Svar på tråden Frågor Ang Photoshop del 4
  • skorpi­onen80
    Äldre 26 Jun 22:46
    #1

    Är det någon mer än jag som skulle vilja ha in i TS att "rösta i denna tråden"-inlägg inte hör hit?

  • saga o kevin
    Äldre 26 Jun 23:11
    #2
    skorpionen80 skrev 2007-06-26 22:46:20 följande:
    Är det någon mer än jag som skulle vilja ha in i TS att "rösta i denna tråden"-inlägg inte hör hit?
    mig stör de inte
  • Äldre 27 Jun 14:19
    #3

    Jag tänkte ladda hem och prova Adobe Photoshop men det finns ju flera att prova...Vilken ska jag välja?

  • Äldre 27 Jun 21:38
    #4
    saga o kevin skrev 2007-06-26 23:11:04 följande:
    mig stör de inte
    Inte mig heller!
    ღ ♥ ღ JOHANNA i mitt hjärta ღ ♥ ღ
  • Äldre 27 Jun 21:39
    #5

    Mamin: Jag använder Photoshop Elements 5.0 och tycker det är riktigt bra! Jag har ingen erfarenhet av Photoshop CS tyvärr.


    ღ ♥ ღ JOHANNA i mitt hjärta ღ ♥ ღ
  • skorpi­onen80
    Äldre 27 Jun 21:51
    #6
    Mamin skrev 2007-06-27 14:19:01 följande:
    Jag tänkte ladda hem och prova Adobe Photoshop men det finns ju flera att prova...Vilken ska jag välja?
    Det kan vara bra att börja med Elements (finns fler färdiga grejer däri och färre inställningar). Men om du har lite hum på bildbehandlingsprogram så rekommenderar jag senaste versionen av CS så du verkligen får en uppfattning om hur mycket man kan göra med Adobes program!
  • car
    Äldre 27 Jun 22:55
    #7

    spara

  • Äldre 27 Jun 22:57
    #8

    car: du behöver inte skriva i tråden för att spara! Det räcker om du klickar på "Lägg denna tråd i mina favoriter" som finns efter det senaste inlägget!


    ღ ♥ ღ JOHANNA i mitt hjärta ღ ♥ ღ
  • Äldre 28 Jun 07:29
    #9

    Jag har nu lånat en kurs på biblioteket om photoshop och det verkar inte så svårt, äntligen ska jag lära mig : )

  • Äldre 28 Jun 16:48
    #10

    hej nån som vill förklara lite om de här för mig?? verkar säkert skit dum men den som inte frågar får ju heller inga svar =)  skulle vilja veta hur man fixar ording bilderna smika fantasy o sätter på en kropp på ett ansikte..men HUR gör man eller rättare sakt VART köper man programmet till de o vad kostar de ungefär??tar de lång tid att lära sig o 'är det svårt?

Svar på tråden Frågor Ang Photoshop del 4