• Rickar­d 23
    Äldre 1 Jul 12:08
    20207 visningar
    34 svar
    34
    20207

    Vilken bil är bäst att äga?

    tjena!
    Har nu en sonata 96:a 16v och funderar starkt på att byta bil, nu när mitt avgassystem kostar Ca;7700 att byta!!!
    vill ju ha en kombi!

    så vilken bil är bra när det gäller resevdelar och sånt.
    är tacksam för svara :)

  • Svar på tråden Vilken bil är bäst att äga?
  • Äldre 1 Jul 12:17
    #1
  • Rickar­d 23
    Äldre 1 Jul 12:19
    #2

    tack

  • enäs
    Äldre 1 Jul 17:14
    #3

    FFerrari 355 är den bästa bilen att äga. Ni kommer aldrig mer för sent hem till middagen. Tjejen blir då på bättre hummör och vill ha sex oftare. Om hon inte vill ha sex så har man iallafall en jäkligt snygg bil.

    Rent ekonomiskt så är den dock en katastrof....

  • KaiN
    Äldre 2 Jul 19:12
    #4

    själv tror jag att lådbilen är den mest ekonomiska bilen att äga

  • pelle8­1
    Äldre 5 Jul 21:41
    #5

    Jag kör själv en Volvo v-70,-99 års modell och är hur jäkla nöjd som helst =) Den är billig att köpa och delarna kan man ju i stort sett få tag i på konsum;) Bättre bil har jag aldrig ägt.

  • Ångan
    Äldre 7 Jul 11:04
    #6

    Enligt "vi bilägare" så är sveriges nöjdaste bilägare Subaruägarna. Så att satsa på en sån borde ju vara ganska givet. Har själv ägt en subaru impreza innan och kommer garanterat skaffa mig en subaru igen så fort vi flyttat.

  • enäs
    Äldre 7 Jul 20:34
    #7

    Subaru har jag också hört mycket gott om. Tydligen inte ett fel hos bilprovningen.

  • jomy
    Äldre 8 Jul 17:56
    #8

    Hmm Svår fråga Men en Ford Fairlane Crown Victoria 56 E inte dum Stora o bra säten Rätt ok lastförmånga men tyvärr mer av en säsongs bil.

  • rudd
    Äldre 11 Jul 08:37
    #9

    Jag hittade en ganska prisvärd och mysig familjebil!
    Men det kan vara så att du behöver väldigt bra övertalningsförmåga för att få köpa den för din sambo!

    www.blocket.se/vi/11699449.htm

  • Glondi­m
    Äldre 11 Jul 08:53
    #10
    rudd skrev 2007-07-11 08:37:09 följande:
    Jag hittade en ganska prisvärd och mysig familjebil! Men det kan vara så att du behöver väldigt bra övertalningsförmåga för att få köpa den för din sambo!www.blocket.se/vi/11699449.htm
    Hmmm..den ser bra ut...man får ju plats med familjen och vagn när man ska på semester

    Och priset var ju inte heller så blodigt....

Svar på tråden Vilken bil är bäst att äga?