• Äldre 23 Aug 10:19
    9039 visningar
    168 svar
    168
    9039

    vad jag avskyr Zlatan..!!!!!!!!!!!!!

    jag fattar inte varför det jämt ska handla om Zlatan så fort sverige har spelat en match!!!!!!!!

    det anda SVT snackade om när de visade sporten imorse va Zlatan o hans "målchanser" .. men shit, han gör inte mål så ofta, är det en nyhet?? han har inte gjort mål på 9 matcher! han gör ju ingenting vettigt, står o väntar på bollen!

    bänka människan o sätt in nån som både kan hjälpa till på plan OCH göra MÅL!!!

    dem sa inte ett ord om Källström som fakriskt sköt mål!!!

  • Svar på tråden vad jag avskyr Zlatan..!!!!!!!!!!!!!
  • mogret­a
    Äldre 23 Aug 10:21
    #1

    Åhhh, jag hänger med i *inte gilla zlatan klubben*

  • minnap­inna
    Äldre 23 Aug 10:21
    #2

    jag med! han är SÅ överskattad.


    Nora 15/7 -06
  • Henrik­31
    Äldre 23 Aug 10:25
    #3

    Så säger de som inte förstår fotboll.

  • Angel8­0
    Äldre 23 Aug 10:26
    #4

    Jag ÄLSKAR Zlatan.


    Grymt underskattad i Sverige.


    Jag anar ugglor i potatisåkern och har många bollar i elden.
  • Äldre 23 Aug 10:37
    #5

    Zlatan är grymt överskattad, men som min sambo säger: Det är inte Zlatans fel att media fokuserar så mycket på honom, det är media man bör vara "arg" på, det är dom som skapar hysterin kring honom

  • sanna9­1
    Äldre 23 Aug 10:41
    #6

    zlatan är grym, titta på allt han gör runt bollen - framspelningar, löper i ytor. Varför tror ni att han gör mål i Inter, Juventus m m och inte i landslaget - jo för han har bättre spelare omkring sig!!!! Bänka sånt skit som Micke Nilsson, Daniel Andersson istället m m.

  • Äldre 23 Aug 10:54
    #7

    jag tycker han är så arrogant o självgod. huga!

    jag tycker media hyllar honom som nån gud, trots att ha ninte gör ett skit!

    att han gör mål i sin klubb kan ju bero på att han kamrater är så bra o kan skicka upp fina bollar som han bara kan sparka in i mål!

  • Henrik­31
    Äldre 23 Aug 11:12
    #8

    Eller hur? En bra spelare växer då han har bra spelare i laget.
    Han är helt enkelt för bra för Sveriges landslag.


    Tina83 skrev 2007-08-23 10:54:27 följande:
    jag tycker han är så arrogant o självgod. huga!jag tycker media hyllar honom som nån gud, trots att ha ninte gör ett skit!att han gör mål i sin klubb kan ju bero på att han kamrater är så bra o kan skicka upp fina bollar som han bara kan sparka in i mål!
  • Äldre 23 Aug 13:58
    #10
    Fred skrev 2007-08-23 11:13:44 följande:
    Men herregud, snacka om överskattad spelare. kräks på honom och hans ego stil. ful är han också.
    håller med!
  • magnus­07
    Äldre 23 Aug 14:01
    #11

    Jag har aldrig gillat honom men faktum kvarstår dock att han är en enormt skicklig teknisk spelare. Däremot så tycker jag inte att hans spelstil passar in i det svenska landslaget och därmed kan han heller inte prestera det som förväntas utav en så pass skicklig spelare (förutom att locka sponsorer och fans vilket iof oxå behövs).

Svar på tråden vad jag avskyr Zlatan..!!!!!!!!!!!!!