• Äldre 17 Mar 15:46
    9186 visningar
    115 svar
    115
    9186

    *Nyfiken på om det är fler än jag som är desperat

    Nyfiken på om det är fler än jag som är desperat efter jobb och hur det går för er!

  • Svar på tråden *Nyfiken på om det är fler än jag som är desperat
  • UllaMa­ja
    Äldre 17 Mar 18:09
    #0

    Hej hej! Skrev in mig på AF i måndags, så nu börjar jakten igen... Hur länge har du sökt?

  • Äldre 17 Mar 18:32
    #0

    Jag har varit arbetssökande sen september 2004.

    Vad söker du för jobb?

  • E l l a
    Äldre 17 Mar 18:45
    #0

    Har också varit arbetssökande (som det så fint heter ) sedan november 2004. Har fått tillstånd att plugga dock, så jag sitter inte helt sysslolös vilket är rätt skönt.

    Har sökt en massa jobb, runt 60-70 stycken men inte fått napp någonstans, men nu äntligen har jag blivit kallad på intervju och verkar ha en god chans att få ett jobb som jag gärna vill ha.

    Var arbetslös en vända 2003 också, och sökte då också en massa jobb. Tyvärr verkar det vara jättesvårt att få något nuförtiden, nu sist var där över 400 st sökande till en plats på ett jobb som jag sökte!

    Har bestämt mig för att börja plugga hur som helt nu i höst, men hoppas hitta en jobb som jag kan ha tills dess, och förhoppningsvis över studierna också...

  • Äldre 18 Mar 08:01
    #0

    Jag har också betsämt mig för att börja plugga till hösten ( om jag inte får nåt jobb innan)!

  • Larsso­n
    Äldre 18 Mar 09:56
    #0

    jag söker jobb.just för att slippa gå arbetslös när jag ska börja jobba igen(aug), men det är svårt..har iofs turen att ha en usk utbildning..fast jag vill hitta ett bra och roligt jobb.

  • Kär och galen
    Äldre 18 Mar 09:59
    #0

    Här har ni ännu en arbetssökande.... Varit det sedan dec. Började iofs söka jobb ett år innan jag tog min examen mest för att kolla av marknaden. nu söker jag effektivt. Hoppas innerligen att jag ska hitta ett jobb i Sundsvall nu när jag ska flytta dit

  • Äldre 18 Mar 10:05
    #0

    Kär och galen: vad har du för examen?

  • Jag05
    Äldre 18 Mar 10:11
    #0

    Här är en till som är arbetslös. Söker med ljus och lykta efter ett arbete, men det verkar väldigt svårt. Har varit arbetssökande sedan april 2004.

  • UllaMa­ja
    Äldre 18 Mar 10:42
    #0

    Jag söker främst jobb som projekt- och/eller informationsassistent.

  • Kär och galen
    Äldre 18 Mar 10:43
    #0

    jag har en magister examen som sahällsanalytiker

Svar på tråden *Nyfiken på om det är fler än jag som är desperat