• Äldre 17 Mar 15:46
    9215 visningar
    115 svar
    115
    9215

    *Nyfiken på om det är fler än jag som är desperat

    Nyfiken på om det är fler än jag som är desperat efter jobb och hur det går för er!

  • Svar på tråden *Nyfiken på om det är fler än jag som är desperat
  • Kär och galen
    Äldre 18 Mar 10:44
    #0

    säger kanske inte så mycket. Utbildningen är ny och jag är en av två som tagit just den examen från klassen (fanns tre inriktningar)

    Jag har läst statistik, informatik, kulturgoegrafi, GIS och naturgografi

  • Jag05
    Äldre 18 Mar 12:43
    #0

    UllaMaja: Tror att vi konkurrerar om liknande jobb...

  • Äldre 18 Mar 15:59
    #0

    Kul att det startats en ny tråd på "min" förra. inte så kul kanske att folk är arbetslösa men vi kanske kan diskutera positiva saker och ge tips och uppmuntran i af!

  • Äldre 18 Mar 17:03
    #0

    Poena: Hur har det gått för dig?

  • Erika Martin­as mamma
    Äldre 18 Mar 17:11
    #0

    Här är en till arbetssökande. Jag har sökt sen juli 2004, men jag har varit officiellt arbetslös sen januari. Jag vet inte hur många jobb jag sökt, men jag har äntligen kommit på några intervjuer. Jag var på en i onsdags, en idag, jag ska på en på måndag och en till på tisdag. Det handlar om 3 olika jobb. Intervju nummer 2 blir på måndag på ett av jobben.

    Min första intervju på onsdag gick bra, men den idag vet jag inte riktigt. Jag blev lite för entusiastisk, tror jag, med något som inte har egentligen med jobbet att göra. Intervjun drog ut på tiden, eftersom rekryteraren verkade också vara engagerad i ämnet, tycker ni att det är bra eller dåligt?

  • Äldre 18 Mar 17:15
    #0

    Erika Martinas mamma: Jag tror inte att det är negativt på något sätt.
    Det är bra att vara entusiastisk.

    Vad är det för jobb?

  • Erika Martin­as mamma
    Äldre 18 Mar 17:16
    #0

    Mediaanalytiker

  • Äldre 18 Mar 17:17
    #0

    Ok...

  • Erika Martin­as mamma
    Äldre 18 Mar 17:18
    #0

    Jag håller med dig Puh, i vanliga fall, men jag kan tyvärr uppfattas agressiv när jag känner mig engagerad.

  • Äldre 18 Mar 17:56
    #0

    Jag jobbar just nu inom kundtjänst + extra på mitt förra jobb. Har ännu inte fått något jobb jag är utbildad till men jag är glad för det jag har ändå

Svar på tråden *Nyfiken på om det är fler än jag som är desperat