• Äldre 17 Mar 15:46
    9194 visningar
    115 svar
    115
    9194

    *Nyfiken på om det är fler än jag som är desperat

    Nyfiken på om det är fler än jag som är desperat efter jobb och hur det går för er!

  • Svar på tråden *Nyfiken på om det är fler än jag som är desperat
  • UllaMa­ja
    Äldre 21 Mar 13:43
    #0

    Jag05: Se där! Tyvärr är vi ju inte de enda heller! Hur går det för dig?

  • Miss Shira
    Äldre 28 Mar 13:08
    #0

    Är arbetslös sen augusti förra året. Söker 3-5 jobb i veckan och har inte fått napp än. Jo då, det är verkligen lätt att hitta jobb nuförtiden.

  • Jindra
    Äldre 28 Mar 13:29
    #0

    Här är en till som söker jobb...har visserligen en tjänst med jättebra arbetsuppgifter, men stämningen är sån att jag går med konstant ångest i magen när jag tänker på att det snart är dags att gå till jobbet....

  • Jag05
    Äldre 28 Mar 15:54
    #0

    UllaMaja: Nej, vi är dessvärre inte de enda. Just nu går det inget vidare för mig. Får inga svar på spontana ansökningar och blir inte kallad till intervjuer på annonser. Försöker dock hålla hoppet uppe och fortsätta sökandet... Hur går det för dig?

  • Äldre 28 Mar 18:31
    #0

    Jag kommer snart att bli arbetslös och jag har hört att många inte får något jobb på långt tid.

    Vad är det för jobb ni söker? Söker ni alla jobb eller kan man låta bli att söka de som man inte vill ha?

  • Äldre 28 Mar 18:33
    #0

    Jag vill ha jobb!!

    Jag letar o letar men bor man mitt i Smålands skogar finns det inte mycket att pyssla med... =(

    Sommarjobb eller vanligt, jag letar efter allt... men inget finns det... =(

  • Äldre 29 Mar 10:48
    #0

    Jag söker mest kundservicejobb..

  • Kär och galen
    Äldre 29 Mar 11:37
    #0

    Söker för fullt men ingen verkar vilja ha mig

    Fy bubblan för att vara arbetssökande

  • Miss Tattoo
    Äldre 29 Mar 15:25
    #0

    söker oxå massa jobb , har oxå en tjänst nu men vill inte jobba där mår dårligt av stämningen och att de ska dra ner min tjänst till 50% och jag pendlar kostar 700 i mån ,nej tack .har ett sommar jobb på g iallafall hoppas för jag vill säga upp mej .

  • UllaMa­ja
    Äldre 30 Mar 19:17
    #0

    Jag05: Jag har visserligen inte hållt på så länge den här gången, men ärligt talat går det inget vidare =/ Ska ge spontanansökningar en chans nu efter att ha dammsugit platsbanken...

Svar på tråden *Nyfiken på om det är fler än jag som är desperat