• Äldre 17 Mar 15:46
    9213 visningar
    115 svar
    115
    9213

    *Nyfiken på om det är fler än jag som är desperat

    Nyfiken på om det är fler än jag som är desperat efter jobb och hur det går för er!

  • Svar på tråden *Nyfiken på om det är fler än jag som är desperat
  • Äldre 18 Apr 15:50
    #0

    Erika Martinas mamma: Va kul.Grattis och lycka till!

  • Erika Martin­as mamma
    Äldre 18 Apr 18:40
    #0

    Jag ska börja den 1 maj som säljare av marknadsundersökningar som görs på Internet.

  • UllaMa­ja
    Äldre 19 Apr 16:02
    #0

    Jag ska på intervju på fredag. Visserligen till ett jobb jag egentligen inte är så intresserad av, men man vet ju aldrig...kanske är bra ändå. Roligt att det händer nåt i alla fall!

  • Äldre 19 Apr 16:27
    #0

    UllaMaja: Lycka till..ska hålla tummarna!

  • UllaMa­ja
    Äldre 19 Apr 18:31
    #0

    Tack för det!

  • Äldre 21 Apr 12:29
    #0

    Nu har jag skrivit ännu fler ansökningar...varför händer inget???

    Pust och stön!!

  • lena ekman
    Äldre 21 Apr 13:16
    #0

    Håller med Puh.. jag skriver och skriver men det händer ingenting ändå har jag bra resultat från en utbildning som skulle garantera jobb. Bra erfarenheter och betyg från tidigare arbetsgivare men med 200-300 sökande på varje tjänst är det ett lotteri.

  • UllaMa­ja
    Äldre 22 Apr 14:03
    #0

    Jag tycker att det verkar som om annonserna som kommer ut nu gäller anställningar till hösten, alltså gäller det att hitta ett jobb över sommaren först och främst...

    Egentligen är det ju bisarrt att det finns så många människor som kan väldigt mycket och verkligen vill jobba, men som bara sitter och väntar på en chans. Vilket resursslöseri!!

  • Äldre 22 Apr 14:09
    #0

    UllaMaja: Hur gick det idag?

  • UllaMa­ja
    Äldre 22 Apr 16:50
    #0

    Oj, vilken koll du har!! Jo det gick faktiskt bra, de ringde efter bara nån timme och kallade mig till en mer ingående intervju nästa vecka!

Svar på tråden *Nyfiken på om det är fler än jag som är desperat