• Puh76

    *Nyfiken på om det är fler än jag som är desperat

    Nyfiken på om det är fler än jag som är desperat efter jobb och hur det går för er!

  • Svar på tråden *Nyfiken på om det är fler än jag som är desperat
  • Mmmarie

    Jiippiii!!!! Ska på intervju kl 13 idag. De ringde för en stund sedan och ville träffa mig! *LEEEEER*

  • Puh76

    Mmmarie: Lycka till!!! Vad är det för jobb?

    lena ekman: Ja det är trist när man får sånt.

    Jag har oxå en massa ansökningar inne nu men det händer inget mer än så.

  • Mmmarie

    Det är på ett bemanningsföretag. Åååh.. hihi... jag är så nervös. Ska börja göra mig iordning nu och fixa ihop mina handlingar. Tack Puh76! Vi får peppa varandra.

  • Gottis

    Här är en till som söker men bara får negativa besked. *suck*

  • hidden angel

    jag har fått jobb i sommar i alla fall.. alltid en början! mitten på juli till mitten av september..

  • fyrabarn

    jag skulle faktiskt kunna tänka mig att jobba nu också. men jag vill isåfall ha nåt spännande och roligt och välbetalt...och det kan vara svårt att få...

  • Snusis

    Japp, här är jag! Arbetssökande! Står nog stämplat i pannan på mig vid det hör laget! :)
    Känns som om man ständigt är arbetssökande...skittrist!
    Jag vill gärna ha jobb...men det blir "tjänsten är tillsatt av annan sökande"!!!!!
    Men, det kommer lösa sig för mig också...hoppas jag...det brukar alltid göra det på något vis...

    Lycka till allihopa!!! Mig med!

  • Mmmarie

    Och nu är det bara att vänta efter intervjun, Hmmm... kändes som att bli grillad i elektriska stolen. Kanske kan få jobb på min killes jobb. Lycka till tjejer!

Svar på tråden *Nyfiken på om det är fler än jag som är desperat