• Jiie

    Ullaredstråden volym 4

    Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html


    Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

    www.gekas.se

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • Nessii
    sandy85 skrev 2007-09-07 09:29:51 följande:
    vet inte om jag borde varna.. men en liten små varning iaf-. jag har köpt en hårfön (melitta) och en kaffebryggare (en blå() och min mormor köpte en radio.. allt pajade inom 3 månader :(
    Jag tror inte det har med Gekås att göra att sakerna gick sönder på 3 månader. Jag tror att prylarna hade kunnat gå sönder även om man köpte dem i "fina butiken" i stan. Köper man "lågprismärken" som Melissa och liknande så får man räkna med lite sämre kvalité många gånger. Jag har köpt dyra saker och de har också gått sönder inom loppet av ett par veckor ibland.
    Har det pajjat är det bara att reklamera.
  • Morty
    Tösen24 skrev 2007-09-06 19:12:49 följande:
    puffarHej. Jag är i stort behov av en vattenkokare. vet någon om det finns i ullared, en sådan utan värmeslingan innuti.
    Det fanns massor av olika varianter av vattenkokare när jag var där i förra veckan. Titta på 2st och de var utan synliga värmeslingor. Kostade 199:- och 179:- har jag för mig.
  • Tösen24

    Morty
    Tack det var bra pris. då hoppas jag att de finns när jag ska dit.

  • Hannajo

    Vad har de i cafét? Finns det mackor? Visst var det myntautomat? Finns det sedelväxlare? Inser att varken jag eller bonusen blir roliga om blodsockret blir för lågt, tänkte att det är bra att ha ett alternativ till att gå ut utanför och äta om vi vill/behöver äta på olika tider.

  • Tösen24

    rebeckaa
    om du vill och tänker på det. vill du kolla om det finns täcke till spjälsäng 115*130 har letat överallt men de vi hittar är för små. Märkligt att det inte säljs täcke som passar påslakansätten de säljer i butikerna.

  • Anna2barn
    Hannajo skrev 2007-09-07 11:46:23 följande:
    Vad har de i cafét? Finns det mackor? Visst var det myntautomat? Finns det sedelväxlare? Inser att varken jag eller bonusen blir roliga om blodsockret blir för lågt, tänkte att det är bra att ha ett alternativ till att gå ut utanför och äta om vi vill/behöver äta på olika tider.
    De har två café inne på Gekås. Ja, det är myntautomat och jag tror att det finns sedelväxlare.
  • pyretpå väg

    ja det finns sedelväxlare,iaf på det lite större vid damkläderna..

  • rebeckaa

    tösen bra att det fanns där då. annars hade jag klart kunnat titta om jag sett ngt.

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4