• Jiie

    Ullaredstråden volym 4

    Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html


    Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

    www.gekas.se

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • Tösen24

    Joppe
    När jag var där i mars köpte jag amnings BH i storlek 85 D och det fanns större oxå men bara två modeller i svart och vit. De kostade 95kr har jag för mig.

  • kattengustav

    Jag köpte amningsbehå i strl. 95 E när jag var där för några veckor sedan.


    Joppe skrev 2007-09-19 20:12:00 följande:
    Hej alla!Tänkte höra om någon vet om de har amnings-bh i större storlek på Gekås? Sist jag var där hade de bara upp till C-kupa tror jag, å det går inte.
  • sandy85

    åhh jga åker nu den 26 :) nån som har bilder påkläder till tjejer runt 2 år.. som dom lagt in nyligen?

  • vinylblomma
    Adelisa skrev 2007-09-19 18:40:33 följande:
    varit där förr?   vi åker dit typ 3-4 ggr om året . Hittar alltid massor till sonen, har en liten i magen med  tänkte köpa lite till honom med ..då får vi vinka. vi kör typ 06.00. har brunt hår och är gravid haha (som 30 till där vill säga)
    Nej, det är faktiskt första gången jag ska dit.
    Vi är några tjejkompisar som tar bilen och brummar upp bara för att kolla läget lite. Det kostar oss ca 100 kr per person så känner inget krav på att jag måste handla en massa för att det ska vara värt att åka dit.

    *haha* Själv kommer jag nog vara rödhårig och gravid.
  • Puss och Kram

    NI som är rutinerade ullaredsshoppare, när är det bäst att åka dit, jag tänker främst på när det inte är så tjockt med folk. Jag tänker datum inte tid på dygnet...

  • Kina79

    kitara: vet inte märket på resesängen, men jag har en hos mina föräldrar. Den är bra, lite tumm och hård madrass bara, så vi har en extra att lägga i. Annars är den jättebra och billig!

    Puss och kram: Det bästa är väl att åka några dagar innan barnbidrag, då har ju inte folk hunnit få lön heller. Fast jag vet ju många som gör som jag, sparar flera månader och har massvis med pengar då och åker. Så det är ju en del folk där då med.

  • Valkyriia

    Jag har varit där i värsta rusningstrafik, dagen efter lön och även om det var lite trist att inte komma fram (framför allt på leksaksavdelningen) och tre vilda ungar och en sambo som inte visste vad som var fram och bak så tyckte jag ändå det var helt okey.. Inte så mkt ändå som jag hade föreställt mig.. (kömässigt!) när det kom till varor.. heerreeejävlar.. Visst hade jag föreställt mig Gekås stort.. men inte SÅÅ stort.. ;P
    Nu e det snart dax att åka dit i gen. Sparar pengar (försöker) och ska dit och inhandla inför vinterlekar och kläder.. :) Har inventerat här hemma så jag vet precis allt som behövs. Har även med måttband och lista med alla barns mått :)
    Tycker lönen kan komma nu så man kan beräkna på hur mkt man kan lägga undan :] Ullared..Snart ses vi igeN! :P

  • Jiie
    Puss och Kram skrev 2007-09-20 10:26:44 följande:
    NI som är rutinerade ullaredsshoppare, när är det bäst att åka dit, jag tänker främst på när det inte är så tjockt med folk. Jag tänker datum inte tid på dygnet...
    Mellan 12-17 varje månad är ju rätt ultimat i så fall, men aldrig en garanti.
    Lilleman har BF 13/12 men jag vet att han kommer 17/12
  • Duva

    Jag var där i tisdags alltså den 18:e och det var normalt med folk, inga köer in och ut, skönt.

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4