• Jiie

    Ullaredstråden volym 4

    Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html


    Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

    www.gekas.se

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • Smultronhjärta

    Jag tror att anledningen till att det var urplockat igår beror på att det var extremt med folk där fre-lör..Kompisar som jobbar där sa att det var äckelmycket folk från öppning till stängning..Så därför hade man kanske inte hunnit plocka ikapp igår..

  • Jiie
    Smultronhjärta skrev 2007-10-09 12:32:57 följande:
    Jag tror att anledningen till att det var urplockat igår beror på att det var extremt med folk där fre-lör..Kompisar som jobbar där sa att det var äckelmycket folk från öppning till stängning..Så därför hade man kanske inte hunnit plocka ikapp igår..
    De hoppas vi på, ska dit på torsdag
    Lilleman - Alexander/Felix/Filip/Max - Bäst Före 13/12
  • ia31

    Smultronhjärta: men det konsiga är inte att det gapade tomt det va att det fanns inget fint hellerblev besviken på underklädesavdelningen för barn och det kan inte ha berott på fredagen och lördagen...

    en fråga till er alla skulle ni kunna tänka er att åka tillbaka snart igen om ni har 30 mil dit?

  • ia31

    Jie: hehe då kan du väll köpa ett gäng boxershorts till min son för dom va jättefina på ångra att jag inte tog fler....hehe ;) så köper jag dom sen av dig

  • Jiie
    ia31 skrev 2007-10-09 12:48:40 följande:
    Jie: hehe då kan du väll köpa ett gäng boxershorts till min son för dom va jättefina på ångra att jag inte tog fler....hehe ;) så köper jag dom sen av dig
    haha ska tänka på saken
    Lilleman - Alexander/Felix/Filip/Max - Bäst Före 13/12
  • ia31

    Jie: ;)alltså man är konstig jämt när man har varit där så blir man arg på sig att man typ inte kollade lite extra typ

  • Jiie
    ia31 skrev 2007-10-09 13:04:36 följande:
    Jie: ;)alltså man är konstig jämt när man har varit där så blir man arg på sig att man typ inte kollade lite extra typ
    mmm jag veeet! man borde ju veta bättre tills nästa gång man kommer dit men icke
    Lilleman - Alexander/Felix/Filip/Max - Bäst Före 13/12
  • Amanda
    ia31 skrev 2007-10-09 12:47:27 följande:
    Smultronhjärta: men det konsiga är inte att det gapade tomt det va att det fanns inget fint hellerblev besviken på underklädesavdelningen för barn och det kan inte ha berott på fredagen och lördagen...en fråga till er alla skulle ni kunna tänka er att åka tillbaka snart igen om ni har 30 mil dit?
    Jag har 50 mil enkel resa till Ullared, ändå var jag där i mars och juli och ska dit på måndag igen
  • ia31

    Jie: alltså man gör samma misstag jämt man tänker inte lika klokt jämt ju...

    glömde tipsa om att man ska gå först till leksaksavdelningen....där är det direkt utplockat
    föresten gjorde ett fynd igår en populär sak som tog slut direkt va en son disney cars bilbana är det någon som har också köpt en sån? är det någon som vet hur mycket dom ligger på i handeln

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4