• Jiie

    Ullaredstråden volym 4

    Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html


    Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

    www.gekas.se

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • GuteTjejen

    Idag åker vi vid 10 och är framme halv 12-12 ska shoppa loss till barnen om man nu hittar nått, Men det verkar som man kan hitta lite efter det man sett vad ni andra har hittat..Ha det så bra alla andra som ska dit!!

  • firepuzz

    åker ner onsdag lunch/ef och går sista timmarna där inne sen på torsdag går jag där också. fram till början av em skulle jag tro. längtar ihjäl mig!

  • Mikah

    Vilken helg. Jag ska försöka lägga upp bilder men det går inte på min vanliga dator så jag ska försöka lägga upp på en del.
    Jag fyndade i alla fall en grön jacka till mig för 99 kronor, ska lägga upp bild när det funkar. Och på scorettoutlet fyndade jag svarta stövlar för 180 kronor helt släta eller hur man förklarar. Ord outlet pris var visserligen bara 300 och det var ju Peperoni skor som inte brukar vara så dyra ändå. Men för 180 kronor kvittar det ju om dem inte håller så länge.
    På Sko-Boo fanns det olika bruna färger på stövlar för 99 kronor, jag har inga mörkbruna så jag velade lite men det blev inga.
    Caspers skidset fick bli i storlek 120 för det var riktigt stort i storleken, Även Thindra fick i storlek 120 och det var inte lika stort. 249 kostade bådas.
    Jag köpte jättefina, tjocka hundbäddar (supertunga) till min hund med avtorkbart tyg. 69 för 80*80 och 99 för 80*120. Fanns i svarta, beige och mörkare nougat. Jättefina och superbilliga. Jag tänkte att om inte hunden gillar dem så kan barnen ha dem som liggkuddar framför tv:n.
    Massor med godis blir det ju alltid för vår del för vi äter ju alldeles för mkt sånt.Och lite ljus och ljusbrickor.
    jag tyckte inte riktigt att jag hann gå igenom allt utan var alldeles för ivrig.
    i vanliga fall när vi är där uppe så länge så brukar det inte vara så mkt folk men denna gång var det mkt folk i affären alla dagarna men bara kö på lördagen så då väntade vi ju till den hade släppts innan vi gick in. Den släpptes kl 14.

    Mvh Ann

  • This is me
    Nu är mina jobbarkompisar i väg, håll nu alla tummar och tår att de har amningbhar i min stl så de kan byta mina fel köp och köpa nya
  • mandala

    Typiskt, nu ska mannen ha möte på tors kl 10. Så vi lär åka tidigast 11.30 (framme tidigast 13). Hoppas det finns nån saker kvar till oss när vi kommer...

  • Dalarna79

    mandala- jag bäddsetet är i rött o vitt o passar till spjälsäng men jag tror det fanns till vagn/vagga oxå. rött på ena sidan o vitt på andra. 99.- jättegulligt fanns i svart o vitt med.

  • mandala
    Dalarna79 skrev 2007-10-15 09:46:58 följande:
    mandala- jag bäddsetet är i rött o vitt o passar till spjälsäng men jag tror det fanns till vagn/vagga oxå. rött på ena sidan o vitt på andra. 99.- jättegulligt fanns i svart o vitt med.
    Vad synd att det inte fanns större. Hade velat ha till mina tjejer och de har stora täcken nu. Äh får hoppas det finns nåt annat fint till dem.
  • Jiie
    mandala skrev 2007-10-15 09:44:54 följande:
    Typiskt, nu ska mannen ha möte på tors kl 10. Så vi lär åka tidigast 11.30 (framme tidigast 13). Hoppas det finns nån saker kvar till oss när vi kommer...
    vi var nere kl 13 i torsdags o va hur mycket grejer som helst
    Lilleman - Alexander/Felix/Filip/Max - Bäst Före 13/12
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4