• Jiie

    Ullaredstråden volym 4

    Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html


    Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

    www.gekas.se

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • kattengustav

    Nu åker man snart. Ska ta hand om valparna först och sen skrapa rutorna på bilen. Inte kul, men det är ju så när det är kalt ute. Hoppas man hittar lite att handla idag.

  • flisansma
    Constelacion skrev 2007-11-11 18:46:53 följande:
    Litet tips. (funka för oss..) ställde vagnen på ett ställe, tog en korg och gick och hämta saker sen lämna dem i vagnen igen. funka superbra.. inget togs från våra vagnar i alla fall. den stod på ett å samma ställe hela tiden då vi var där.
    då hade du tur. Jag har gjort så 2 gånger och blivit av med grejer ena gången och den andra gången va hela vagnen borta. Så nu släpper jag inte vagnen.

    När jag va där för 1 månad sedan så va det en tjej som var helt förtvivlad för vagen va borta. I hade hon lagt sin jacka med grejer i. ( det ska man verkligen inte göra om man släpper den)
  • okptr
    Yezzica skrev 2007-11-11 22:20:38 följande:
    Skall ner till ullared den 29/11 längtar såå mykcet...skall köpa massa julkappar till min son. Vi kommer antagligen vara nere vid 10.30 tiden och det är en tors hur tror ni köerna är då nån som varit där på en vardag????Har hört nått om att man kan ställe sin vagn där inne nånstans och ta en stämpel och gå ut och äta. Och gå in igen??? men stämmer det? vart ställer man sin vagn då, kan ju inte finnas nån plats för d.Finns det mycket bra leksaker till barn runt 1år?En kompis var där nere för 3mån sedan och köpte en blå bobby car, finns dom kvar? och isåfall va kostar dom?
    Man kan inte ställa vagnen där inne för att gå ut o äta. (Om dom inte har infört det i år). Stämpel får man om det är mkt folk så det är kö utanför.
  • Rettis

    Visst kan man gå ut och äta!! Det har jag gjort flera ggr! Ställt vagnen på deras uppställningsplatser och sen gått ut och ätit, gått in och hämtat vagnen och fortsatt handla! Ibland behövs ingen stämpel, jag har iaf inte behövt det! Det är väl om det är mycket folk bara, då behövs det!

  • millou

    Är det någon av er som har köpt, eller har sett om dom har, Fisher Price Parkeringsgarage på Ge-Kås? Vad kostade det isf?

  • kattengustav

    jaha, nu är man hemkommen från gekås. Det blev några kronor den här gången med, men inte så mycket folk. På vissa ställen var det helt tomt så man kunde gå hur fritt som helst. Dom hade lite mer vinterjackor nu än dom hade i september och många snygga. Såg ut som skidjackor ungefär.
    Nu ska man bara plocka upp allt och kolla igenom det så man fick med rätt saker hem.

  • Jiie
    kattengustav skrev 2007-11-12 11:39:07 följande:
    jaha, nu är man hemkommen från gekås. Det blev några kronor den här gången med, men inte så mycket folk. På vissa ställen var det helt tomt så man kunde gå hur fritt som helst. Dom hade lite mer vinterjackor nu än dom hade i september och många snygga. Såg ut som skidjackor ungefär.Nu ska man bara plocka upp allt och kolla igenom det så man fick med rätt saker hem.
    åh nice... hon den ljusslingade korta förvirrade kvinnan som sprang där nere var min mamma
    Va inte så mycket folk idag eller?
    Lilleman - Alexander - Bäst Före 13/12
  • linper

    Vi ska till Ullared imorgon. Hoppas att där är lika lite folk då!! Var där lika lite folk hela förmiddagen idag? Vi funderar nämligen lite över hur dags vi ska åka...

  • obelix

    Vi va där i lördags, och vi hade tur när vi kom va inte kön in så lång "bara" ner till net on net och sen ett par vändor i lekpaken... när vi kom in skulle jag lämna tillbaka några saker som vi köpt förra gångnen och när jag kom in där så sa tjejen där ni ska vara glada att ni är inne nu.... nu börjar kön borta vid vår personalparkering och den va visst bakom varuhuset nån stans....

    Blev lite denna gången oxå, mest julklappar till barnen och så ett par jeans till sambon och 2 tröjor till mig.

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4