• Äldre 4 Sep 13:19
    174656 visningar
    4049 svar
    4049
    174656

    Ullaredstråden volym 4

    Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html


    Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

    www.gekas.se

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • klara0­7
    Äldre 15 Nov 11:05

    Frågar igen - Ni som har lite mer erfarenhet av leksakspriser - är det MYCKET billigare där?

  • Äldre 15 Nov 11:07

    Spel och sånt är nog lite olika, men dom andra sakerna är nog billigare över lag. Köpte bratz docka med ett ombyte för 119 kr, är inte helt säker på vad de kostar i vanliga fall.
    Köpte också en barbiedocka med en häst till för 89 kr ungefär. Tycker jag är billigare än om man går till en vanlig leksakaffär. och jämför du med BR så är det stor skillnad.


    klara07 skrev 2007-11-15 11:05:07 följande:
    Frågar igen - Ni som har lite mer erfarenhet av leksakspriser - är det MYCKET billigare där?
  • MiniMi­e
    Äldre 15 Nov 11:08
    klara07 skrev 2007-11-15 11:05:07 följande:
    Frågar igen - Ni som har lite mer erfarenhet av leksakspriser - är det MYCKET billigare där?
    jag tycker att ficher price (iom att de är "märkes" saker)leksakerna är väldigt bra med billigt där.. vad är mycke egentligen?!? Men de är lönsamt mycke billigare.. om man ska utrycka de så...något som är värt att köpa om man ska dit...

    Men, annars är väl leksaker ilag rellativft billigt..där, men som någon annan sa nyss.. dollar är oxå billiga..?!?
  • Soulfl­y
    Äldre 15 Nov 11:08

    Nån som vet om de finns scrappbooking saker på gekås? o i så fall vad?


    Längtar efter liten ♥
  • Äldre 15 Nov 11:09
    MiniMie skrev 2007-11-15 11:00:24 följande:
    dom flästa här har nog mer än 20 min... Och inget inlägg var riktat MOT dej.. som dom flästa här allafall verkade förstå.. *TACK FÖR DE*Och av de som jag allafall kan läsa så verkade detta inlägg jag skrev tidigare allafall vara uppskattat.. fler som tröttnat på att tråden går ut på.. "vad kostar den här saken o är min dag bra dag att åka dit på"...TAACK FÖR MEJ
    Det verkade som allt startade pga av den frågan så tro fan man tar åt sig.

    Lägg till i TS då vilka dagar som är bättre att åka på så folk som undrar vet så slipper ni upprepa er. Själv så bryr jag mig inte som sagt. 

    Men däremot så trodde jag att man kan fråga vad vissa saker kostar? Eller vad ska tråden gå ut på annars? Att visa sina inköp men ej skriva priser ?
    ღ mamma till söta Edwin 061109 ღ Jag fyller 20 år idag 15/11 ღ
  • MiniMi­e
    Äldre 15 Nov 11:12
    3småttingar skrev 2007-11-15 11:09:19 följande:
    Det verkade som allt startade pga av den frågan så tro fan man tar åt sig. Lägg till i TS då vilka dagar som är bättre att åka på så folk som undrar vet så slipper ni upprepa er. Själv så bryr jag mig inte som sagt.  Men däremot så trodde jag att man kan fråga vad vissa saker kostar? Eller vad ska tråden gå ut på annars? Att visa sina inköp men ej skriva priser ?
    MEN HERRE GUD VILKEN JÄVLA ANTI MÄNNISKA...!!!! fråga va fan du vill.. orka tjöta med någon som bara sätter sej på tvären..
  • Äldre 15 Nov 11:14
    3småttingar skrev 2007-11-15 11:09:19 följande:
    Det verkade som allt startade pga av den frågan så tro fan man tar åt sig. Lägg till i TS då vilka dagar som är bättre att åka på så folk som undrar vet så slipper ni upprepa er. Själv så bryr jag mig inte som sagt.  Men däremot så trodde jag att man kan fråga vad vissa saker kostar? Eller vad ska tråden gå ut på annars? Att visa sina inköp men ej skriva priser ?
    Vilka dagar somär bra o inte bra på varierar ju från vecka till vecka o månad till månad
    Lite Einstein kan man ju vara själv o tänka att "löningsvecka/helg är sådär bra"... typ.

    Klart man ska fråga vad vissa grejer kostar.
    Men "klart" att det är billigare där, det är ju det de går ut på där...
    Lilleman - Alexander - Bäst Före 13/12
  • Äldre 15 Nov 11:15
    Soulfly skrev 2007-11-15 11:08:59 följande:
    Nån som vet om de finns scrappbooking saker på gekås? o i så fall vad?
    Ja det finns, jag kollade lite snabbt på det sist men jag är inte så himla haj på det...
    Det fanns såna där set, o saxar o lite sånt... allt jag minns
    Lilleman - Alexander - Bäst Före 13/12
  • Äldre 15 Nov 11:18

    Vi ska åka dit en helg i januari (ca 2 månader innan bf) o handla på oss hygienartiklar, köksartiklar, bebiskläder o annat som kan behövas. Kl'der till tonårssonen o till oss , sängkläder mm...
    Men mest förbrukningsvaror så man slipper tänka på sånt den första tiden med bebben.
    Har hyrt motellrum så vi har 1 ½ dag på oss att shoppa.
    Då gör det inte så mkt om det är mkt folk eller inte, vi behöver inte stressa.

  • MiniMi­e
    Äldre 15 Nov 11:20
    Jiie skrev 2007-11-15 11:15:53 följande:
    Ja det finns, jag kollade lite snabbt på det sist men jag är inte så himla haj på det... Det fanns såna där set, o saxar o lite sånt... allt jag minns
    de fanns även sånna scrapbocking sätt som är som pärmar, så sätter man lösa blad i plastfickor.. när vi var där för tre-fyra veckor sedan. mindre modeller... sen sånna "buntar" med start set.. massa olika pappaer i olika färger o utförenaden.. kollad inga priser!
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4