• Anonym (sugen­)
    Äldre 19 Sep 15:07
    89386 visningar
    8 svar
    8
    89386

    galet skön sexställning?

    jag och min sambo mixar lite med vårat sexliv just nu...är f*n kåt hela tiden hihi...vi båda älskar när jag ligger på rygg och har benen på hans axlar...eller när jag sitter på huk över honom och han smackar upp den i mig.. heh... har någon provat någon annan kanske lite komplicead ställning? behöver inte göras i sängen bara...är nyfiken och tänkte prova i kväll.. eller kanske ta sambon på bar gärning när han kommer ut ur duschen

  • Svar på tråden galet skön sexställning?
  • Äldre 19 Sep 15:10
    #1

    Hmm rid av honom på toastolen.. riktigt skönt, man kommer djupt. Eller hårt bakifrån, när man står mot handfatet. Eller när killen ligger med halva rumpan utanför sängen, tjejen "står" på golvet och rider av, halvt ståendes. Med rumpan mot honom. Mums...

  • Anonym (Stina­)
    Äldre 19 Sep 15:37
    #2

    Jag tycker en av de bästa är om han ligger på rygg och sen ligger jag också på rygg på honom. Så det blir bakifrån men att båda ligger...
    Sen tar jag på mig själv samtidigt och han kan ta lite med. Smidigt o bra!
    Och en sak till som jag tycker e superbra, e när man turas om att "köra" om man säger. Alltså ena stunden e han nästan still och det blir som att jag knullar honom och styr, sen e jag typ helt still o då känner man sig nästan lite "överfallen". Jag tycker detta e klart upphetsande! Annars blir det bara ett enda juckande åt alla håll. haha! Lycka till!

  • Anonym (nöjd)
    Äldre 19 Sep 15:43
    #3

    Min kille har storlek "lite större", hehe, så tamejfan alla ställningar är skitgrymma Den bästa är nog klassikern missionären men att jag har mina ben på hans axlar, mumms! Då har vi bra ögonkonatkt också och det älskar jag! En annan bra är när jag ligger på köksbordet och han står mellan mina ben och kör. Eller den som nån annan nämde, när man rider av killen sittandes på huk och att han kör upp den hårt i en!

  • kawwa7­7
    Äldre 19 Sep 18:59
    #4
    Nuttans Mamma skrev 2007-09-19 15:10:58 följande:
    Hmm rid av honom på toastolen.. riktigt skönt, man kommer djupt. Eller hårt bakifrån, när man står mot handfatet. Eller när killen ligger med halva rumpan utanför sängen, tjejen "står" på golvet och rider av, halvt ståendes. Med rumpan mot honom. Mums...
    Tat lungt med toa stolen mitt ex och jag red sönder två st... inte kul, en varningens finger där... hu är liv rädd för att sitta på porslin :)
  • Äldre 20 Sep 12:49
    #5

    Haha.. på riktigt.. förlåt men det var det.. hmm inte roligt.. men.. ja.. *ler*...


    kawwa77 skrev 2007-09-19 18:59:32 följande:
    Tat lungt med toa stolen mitt ex och jag red sönder två st... inte kul, en varningens finger där... hu är liv rädd för att sitta på porslin :)
  • Anonym (vill mera)
    Äldre 20 Sep 12:54
    #6

    En ställning att inleda med är 69:an. Jag blir så grymt upphetsad av den. Finns inget skönare!

  • Caylin­n83
    Äldre 20 Sep 13:26
    #7

    Gå IN till honom i duschen istället!! Cool

  • Anonym
    Äldre 21 Sep 21:32
    #8

    har ni hörnsoffa?

    älskar när han tar mig bakifrån när jag står på ett ben i hörnet av soffan och lägger det andra benet uppe i soffan, tänk "kissande hunden". då jäklar blir det knulla av.

    sen om jag ligger på mage med ett uppdraget ben och svankar av bara sjutton och han står på knä bakom.. bara ställningen i sig är sexig som tusan, sen ibland tittar jag upp på honoom och ser så kåt och porrig ut att han ibland kommer av bara min blick *stolt

Svar på tråden galet skön sexställning?