• em84
    Äldre 20 Sep 11:04
    378 visningar
    12 svar
    12
    378

    Vilken frisyr skulle passa mig?

    Vill göra något drastiskt med mitt hår. Antingen en längre bob och sen färga det, men vet inte alls vad jag passar i. Som ni ser är jag sjukt blek, har alltid varit. Äter bra och har bra blodvärde, ser bara ut sån
    Vad tror ni?

  • Svar på tråden Vilken frisyr skulle passa mig?
  • Bröder­na Ahlhol­m
    Äldre 20 Sep 11:05
    #1

    Brukar lämna såna funderingar till frissan.. Hon har koll på hårkvalitet, virvlar osv..
    Rådfråga din frisör..

  • em84
    Äldre 20 Sep 11:28
    #2

    Jo jag vet! Men skulle gärna vilja höra andras åsikter med. Min frisör vill snagga mig totalt, vilket hon har gjort förut, men jag trivs inte i superkort!

  • Bröder­na Ahlhol­m
    Äldre 20 Sep 11:41
    #3

    Prova en annan frisör.. Snagga dig inte om du inte trivs i det.

    Prova en ny färg med lite slingor.. En uppklippt frisyr för lite mer volym och utan hel lugg. Prova en lugg som ligger på sidan istället..

    Sedan avgör ju frisyrvalet hur mycket tid man är redo på att lägga på den..

  • lilla trolle­ts mamma
    Äldre 20 Sep 11:43
    #4

    Finns ju en sida på nätet där man kan testa olika frisyrer på ett foto av sig själv, nu kommer jag inte alls ihåg adressen men kanske ngn annan som vet?

  • em84
    Äldre 20 Sep 12:27
    #5

    Är det någon som vet vad sidan heter?

  • em84
    Äldre 20 Sep 18:15
    #6

    Puffar för fler förslag!!!!

  • Äldre 20 Sep 18:38
    #7

    Rak kort lugg alternativt lugg dragen åt sidan och en kort page med lite längre snibbar fram.

  • em84
    Äldre 21 Sep 08:35
    #8

    Det låter som om jag ska klippa av mig lite då
    Har ett avlångt ansikte så jag tror en kortare frisyr blir bättre! Ni har inga förslag om hårfärg?
    Min riktiga hårfärg är mörkbrunt, kanske ni ser på utväxten

  • Äldre 21 Sep 08:46
    #9

    röstar samma som Pumbalumba.. Kort page med snibbar ifram o så ha luggen åt sidan...

  • em84
    Äldre 21 Sep 09:28
    #10

    Just nu så känner jag mig som en rugguggla rent ut sagt Behöver verkligen göra något nu! Har ju gjort ljusa slingor, vet inte om jag ska fortsätta så eller om jag ska ha mörkt.

  • Äldre 21 Sep 21:02
    #11

    em84, mörkare färg skulle du passa i.

  • em84
    Äldre 23 Sep 08:11
    #12

    pumbalumba: Du tror inte jag blir för blek i mörkare då?

Svar på tråden Vilken frisyr skulle passa mig?