• Emilia­spappa
    Äldre 4 Nov 17:15
    73393 visningar
    65 svar
    65
    73393

    Hur viktigt är sex för dig i ett förhållande

    Hejsan undrar en liten sak hur viktigt är det med sex i ett förhållande??.Sj så tycker jag att det finns mer en bara sex..Tycker att har man sex för ofta så förstör det i ett förhållande man har liksom inget att längta till typ..

  • Svar på tråden Hur viktigt är sex för dig i ett förhållande
  • Master J
    Äldre 27 Nov 23:06
    #11

    Nummer 1, på listan......

  • byggar­e bob 85
    Äldre 2 Jan 09:58
    #12

    för mig är sex i ett förhållande väldigt viktigt det e ju det som skiljer förhållande till att man bara lever ihop med en kompis sen lär man sig ju om den andra pers på ett djupare plan hela tiden

  • Morran­de rullar
    Äldre 13 Jan 21:34
    #13

    Det är viktigast, slutar det att funka så, då uppskattar man ju inte varandra på det planet och attraktionen är ju A o O att hålla vid liv, i min mening.

  • Nomman
    Äldre 14 Jan 10:51
    #14

    Jo, sex är viktigt.

    Kanske inte just in-ut-sprut, men någon slags sexuell närhet - även om det inte behöver vara mer än smek och kyssar över hela kroppen. Men någonting som bekräftar känslorna och som stärker relationen. Känns liksom fint att någon vill tillfredställa mig - precis som jag vill få min flicka att känna sig älskad.

    Men sen såklart att sex inte är allt. När det ploppar fram ett barn kommer sex ju att vara borträknat hur länge som helst, och jag tror ändå det kommer vara den häftigaste tiden i mitt liv.. så, sex är inte alls. Men visst är det viktigt.

  • ruben1­0
    Äldre 16 Jan 15:44
    #15

    Sex är guld!

  • Äldre 28 Jan 23:28
    #16

    I ett fungerande förhållande betyder sex c:a 10%

    I ett icke fungerande förhållande betyder sex c:a 90%

  • Läderm­an
    Äldre 29 Jan 12:27
    #17

    Kittet i ett förhållande...kärleken til den man älskar. Att ha sex är det närmaste man kan komma....

  • Äldre 29 Jul 23:10
    #18

    Det håller jag med om har inte haft sex på 5 månader

  • Äldre 29 Jul 23:15
    #19

    Sex är VÄLDIGT viktigt har jag insett

  • Äldre 30 Jul 00:18
    #20

    Innan vi bestämde oss för att skiljas hade vi inte sex på typ ett år. Jag saknade det inte och tänkte flera gånger att jag skulle utan vidare kunna leva resten av livet uran sex.

    Nu när jag träffat en ny är sex mycket viktigt, skönt och efterlängtat.

    Så det måste ju bero på hur förhållandet är i övrigt.

Svar på tråden Hur viktigt är sex för dig i ett förhållande