• SvanFl­ikkan
    Äldre 4 Nov 22:56
    3753 visningar
    100 svar
    100
    3753

    Facebook!

    är jag den enda som vägrar bli medlem på facebook? vad är de för speciellt med det stället?

    har aldrig vatir förtjust i facebook, speciellt inte efter det vart på nyheterna, och då har de vart negativt!

  • Svar på tråden Facebook!
  • MaddeM­amman
    Äldre 4 Nov 22:58
    #1

    jag vill inte heller men syskonen vill att jag ska....vi är ganska utspridda och det är det enda som de andra har gemensamt....utom jag.

  • Nadine­s Mamma
    Äldre 4 Nov 23:00
    #2

    Ja är med emot de!
    Finns så många andra bra ställen att hålla kontakt på eller så finns väl den gamla hederliga mailen! Facebook e tydligen väldigt kenpig!

  • SvanFl­ikkan
    Äldre 4 Nov 23:00
    #3
    MaddeMamman skrev 2007-11-04 22:58:27 följande:
    jag vill inte heller men syskonen vill att jag ska....vi är ganska utspridda och det är det enda som de andra har gemensamt....utom jag.
    Vi är utspridda med, men vi har ju telefon och msn jö.

    alla communitys är ju lika i grund och botten, blir tråkiga och man tröttnar!
  • Hellvi­Humle
    Äldre 4 Nov 23:02
    #4

    Eller Skype!


    SvanFlikkan skrev 2007-11-04 23:00:58 följande:
    Vi är utspridda med, men vi har ju telefon och msn jö.alla communitys är ju lika i grund och botten, blir tråkiga och man tröttnar!
  • Önskan
    Äldre 4 Nov 23:03
    #5

    Jag var tvungen att bli medlem bara för att se vad det var. och det är ju helt meningslöst, enligt min mening! Man kan ju inte ens livechatta, som på msn messenger, exempelvis! jämför det med gamla icq, där kunde man på ett enkelt sätt söka upp personer. Nej, jag tycker det är jättetrist, har vänner som blivit beroende. Jag har addat några kontakter, men vad ska jag göra med dem nu? fattar inte..... *gnäll*

  • Äldre 4 Nov 23:04
    #6

    jag är medlem sen 2 månader tillbaks, men har bara vart in där 3 gånger.
    varför är ni emot det?

  • SvanFl­ikkan
    Äldre 4 Nov 23:05
    #7

    Skönt att se att inte bara jag är emot facebook.
    jag tycker om 2 communitys, zoomin (hemsida) och denna.

    Men annars är allt the same shit.

  • AnnaGB­G
    Äldre 4 Nov 23:06
    #8

    HUr kan ni vara emot det om ni inte testat? Jag är medlem där men tycker inte att det är så himla speciellt. Mest en massa lekar och fjantiga tidsfördriv.

  • SvanFl­ikkan
    Äldre 4 Nov 23:06
    #9
    elektra1 skrev 2007-11-04 23:04:04 följande:
    jag är medlem sen 2 månader tillbaks, men har bara vart in där 3 gånger.varför är ni emot det?
    vet inte helt. kanske för att alla skickar sånna där inbjudningar och sen nyheterna. och alla communitys jag varit medlem på har gjort mig besvikna på något vis.

    Lunar var jag på i 5-6 år, tills jag växte ifrpån, voolife, playahead, kamrat och alla dom där är ju samma sak. man tröttnar.

    har även varit trött på Fl det har gått i vågor. men ajg kommer iaf tillbaka hit och jittar intresset igen.
  • Önskan
    Äldre 4 Nov 23:07
    #10

    Är inte emot det, tycker bara det är tråkigt och att det inte ger nåt. Sen visade det sig att man tydligen ger upp rättigheterna till de foton man lägger upp där (enligt artiklar i pressen), visst var det så? Och att de har rätt att använda ens kontaktuppgifter, etc det där finstilta som står i godkännandet. Och det känns ju inte så ok.

Svar på tråden Facebook!