• vadska­jaghet­adå
    Äldre 15 Nov 20:06
    4811 visningar
    32 svar
    32
    4811

    Skulle du bry dig om din man skaffat en NY tjejkompis?

    Jag tycker att det är annorlunda om ens partner redan har tjejkompisar sen tidigare, mot att han en dag kommer hem med ett nytt nummer som han kanske fått på krogen eller nånannanstans.

    Fast det beror ju på hur ens partner är som person, om han är social eller inte och har lätt för att prata med okända!!!

    Vissa killar verkar ha lätt för att skafa sig tjejkompisar och vissa inte!


    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du bry dig om din man skaffat en NY tjejkompis?
  • Äldre 15 Nov 21:06
    #11

    CeeJay skrev 2007-11-15 20:38:27 följande:


    SÅ känner jag också men då utgår jag ifrån MIN sambo och våra "värderingar".. Han är inte den typen som skaffar kvinnliga vänner på krogen, det känns lite "omoget" för en vuxen tvåbarnsfar
    Sant! man utgår ju från sina egna värderingar och egen värld.
    Min sambo har många gamla tjejkompisar som han håller kontakten med, inkl gamla ex. Det är så han är, han är trogen gamla vänner och den i sin bekantskapskrets som ser till att folk håller kontakten. Han gillar människor helt enkelt.
  • vadska­jaghet­adå
    Äldre 15 Nov 21:08
    #12

    jag vet också var jag har min men skulle inte bli så glad ändå


  • Traile­rTrash
    Äldre 15 Nov 22:19
    #13

    Har inga problem med det


    one people, one nation, one destiny
  • snökat­t
    Äldre 15 Nov 22:21
    #14

    jag skulle inte kunna bry mig mindre

  • Äldre 15 Nov 22:21
    #15

    ja, jag skulle bry mig. Därför att min karl är just den person han är =)
    (inte menat negativt)


    ¤- Kärlek är Perser -¤
  • adrena­lin
    Äldre 15 Nov 22:23
    #16

    Jag vet inte. Förmodligen inte! Kanske skulle jag bli lite sotis ifall hon var dösnygg, men inte tillräckligt för att vilja sätta P för deras vänskap. skulle nog tycka det skulle va rätt mysigt att bli lite smått svartsjuk... tror det skulle va bra för oss


    burriburr.wordpress.com - läs bloggen, den handlar om saker du gillar! :)
  • adrena­lin
    Äldre 15 Nov 22:25
    #17

    jag har ganska nyss blivit vän med en kille (eller man, han är typ ingen kille) och min kille bryr sig inte. så det vore ju skitskumt om jag gjorde nåt om han träffa en tjej.


    burriburr.wordpress.com - läs bloggen, den handlar om saker du gillar! :)
  • Hadjel­ina
    Äldre 15 Nov 23:38
    #18

    Beror helt och hållet på omständigheterna...


    Du är din egen lyckas smed
  • Feathe­rboah
    Äldre 15 Nov 23:41
    #19

    Alltså, eftersom min pojkvän pratar med allt och alla i sin väg så skulle det inte förvåna mig ett dugg. Nu har det inte hänt än, men kommer han en dag med en ny tjejkompis hoppas jag verkligen inte att jag får en knäpp och blir svartsjuk. Men jag vet inte.

    Kan ju vända på det också, jag är bisexuell. Isåfall skulle jag inte få skaffa nya kompisar alls, vilket vore himla tråkigt.

  • Äldre 16 Nov 01:08
    #20

    Skulle bara tycka det var trevligt. Min sambo träffar rätt mycket folk via sitt jobb och får därigenom nya vänner ibland. jag funderar aldrig över vilket kön de har.

    Jag har lika många vänner av båda könen. Men funderar lite. Ni som inte tycker det är ok, har ni mest kompisar av ert egna kön? Mina vänner har nämligen ingenting med sex eller kärlek att göra så jag förstår inte problemet, men om man själv ser alla män som potentiella älskare/pojkvänner så kanske man tror att alla andra också gör det.


    Stitch längtar efter Lilo 4.0
Svar på tråden Skulle du bry dig om din man skaffat en NY tjejkompis?