• Anonym

    Hur kan man tjäna snabba pengar snabbt?

    Jag är i stort behov av pengar och vet att inom sex kan man tjäna stora pengar. Jag vill INTE sälja min kropp . utan vill ha tips på andra sätt man kan tjäna pengar på inom sex?

    Tips sökes!

  • Svar på tråden Hur kan man tjäna snabba pengar snabbt?
  • IsadorasMamma

    Det räcker ju att finnas till på nätet tydligen för att bli erbjuden pengar...
    Jag har blivit erbjuden att visa mig i cam ett antal gånger.
    Känns dock inte som det är min grej även om pengar skulle sitta fint...

    Men visst, jag brukar bli erbjuden runt 2000 för 10 minuter,
    du kanske tom är värd mer? Vem vet...

  • Anonym (String!)

    Hur går man tillväga för att sälja trosorna? Man vill ju verkligen vara anonym å inte ska man ge ut sitt bankontonummer heller. Payson? eller vad det heter!?

  • Anonym (anna)

    Skämtar ni? Hur kan man blir så desperat av stålar??

  • Anonym

    Att visa sig i webcam är mycket dumt då många spelar in dessa posseringar och sedan sprider filmen vidare, då är det bättre att sälja beggade trosor eller ägna sig åt telefonsex

  • Anonym (hallå)

    Snabba pengar innebär alltid risker. Vore det lätt att tjäna stora pengar snabbt vore alla rika.....Visst vik ut dig på nätet om du är så desperat men tänk på att du kan bli igenkänd och bränna andra bättre chanser. Mitt råd: Kamma dig och skaffa ett jobb, lev snålt och använd hjärnan istället för tuttarna!

  • Anonym (String!)

    Vill sälja mina använda trosor.. hur gör jag?

  • Anonym

    ursäkta men vad vet du om jag har jobb eller inte? du har ingen aning om VARFÖR jag måste få tag på snabba pengar..väldigt onödigt att skriva så om du inte har all fakta.
    Om man inte visar ansiktet kan man inte bli igenkänd..lätt att hålla sej anonym.


    Anonym (hallå) skrev 2007-11-25 21:27:27 följande:
    Snabba pengar innebär alltid risker. Vore det lätt att tjäna stora pengar snabbt vore alla rika.....Visst vik ut dig på nätet om du är så desperat men tänk på att du kan bli igenkänd och bränna andra bättre chanser. Mitt råd: Kamma dig och skaffa ett jobb, lev snålt och använd hjärnan istället för tuttarna!
  • Anonym

    men så länge man inte visar ansiktet så behöver man ju inte oroa sej!?!?


    Anonym skrev 2007-11-25 21:23:55 följande:
    Att visa sig i webcam är mycket dumt då många spelar in dessa posseringar och sedan sprider filmen vidare, då är det bättre att sälja beggade trosor eller ägna sig åt telefonsex
  • Anonym

    vart var du när du blev erbjuden så mycket pengar?


    IsadorasMamma skrev 2007-11-25 19:55:39 följande:
    Det räcker ju att finnas till på nätet tydligen för att bli erbjuden pengar...Jag har blivit erbjuden att visa mig i cam ett antal gånger.Känns dock inte som det är min grej även om pengar skulle sitta fint...Men visst, jag brukar bli erbjuden runt 2000 för 10 minuter,du kanske tom är värd mer? Vem vet...
  • Anonym

    vad jag har förstått så använda smutsiga trosor


    Anonym skrev 2007-11-25 19:49:04 följande:
    Säljer trosor bäst tvättade eller otvättade???
Svar på tråden Hur kan man tjäna snabba pengar snabbt?