• Äldre 12 Dec 08:39
    2722 visningar
    6 svar
    6
    2722

    Var finns insert-knappen på MAc??? Snab hjälp tack!

    Var sitter insert-knappen på en Mac???

    Tack!

  • Svar på tråden Var finns insert-knappen på MAc??? Snab hjälp tack!
  • devega
    Äldre 12 Dec 09:07
    #1

    insert?

  • devega
    Äldre 12 Dec 09:09
    #2

    läste din andra tråd och nu förstår jag vilken knapp du menar. men vart den sitter på mac vet jag tyvärr inte ...

  • Äldre 12 Dec 09:10
    #3

    Är det inte lättare att leta efter en knapp med texten "ins" eller "insert" än att fråga på ett forum på nätet var knappen sitter?

  • devega
    Äldre 12 Dec 09:34
    #4

    på macbook ex så finns det ingen sån knapp ...

    Mornie Alantie skrev 2007-12-12 09:10:33 följande:


    Är det inte lättare att leta efter en knapp med texten "ins" eller "insert" än att fråga på ett forum på nätet var knappen sitter?
  • Sciarl­otta
    Äldre 12 Dec 10:06
    #5

    På raden längst ned i word finns Över (Ovr i engelsk version), om överskrivning är aktiv lyser lampan grönt framför. Klicka där så den slocknar, då ska det fungera som vanligt igen.


    Stå på dig - annars gör någon annan det!
  • Äldre 12 Dec 10:27
    #6

    Mornie Alantie skrev 2007-12-12 09:10:33 följande:


    Är det inte lättare att leta efter en knapp med texten "ins" eller "insert" än att fråga på ett forum på nätet var knappen sitter?
    [/citat]

    Hade det funnits en sådan knapp hade jag väl knappast frågat här, eller hur?!
    Sciarlotta skrev 2007-12-12 10:06:39 följande:
    [citat]
    På raden längst ned i word finns Över (Ovr i engelsk version), om överskrivning är aktiv lyser lampan grönt framför. Klicka där så den slocknar, då ska det fungera som vanligt igen.
    Tusen tack! Nu kan jag fortsätta med min uppsats! Man lär sig något nytt varje dag
Svar på tråden Var finns insert-knappen på MAc??? Snab hjälp tack!