• Äldre 9 Jan 01:56
    1080 visningar
    9 svar
    9
    1080

    sony ericsson z320i

    Har precis köpt en ny mobil en sony ericsson z320i...är det någon mer här som har en sån?

    Jag undrar om jag har gjort ett bra eller dåligt val, gjorde en sån snabb affär eftersom min gamla mobil gick sönder och behövde en ny...

    Jag valde att skaffa en lite billigare mobil eftersom min lilla dotter är snabb att ta telefonen och stoppar den i munnen...(försöker vara snabb att lägga undan den så hon inte ska kunna nå den, men ibland är hon så hinner jag inte...*ler*)
    Kanske har jag otur att den här nya går sönder med...men ska vara mer noga nu och plocka bort den fortare så hon inte kan ta den.

    Men undrar lite om det här är en bra telefon?...har alltid haft Nokia...men nu blev det en sony ericsson....kan ju inte med den här...men jag lär mig väl snart hoppas jag.

  • Svar på tråden sony ericsson z320i
  • Äldre 9 Jan 10:38
    #1

    *puffar lite*

  • Äldre 9 Jan 15:38
    #2

    bra är ju ett relativt begrepp beror ju helt och hållet på ditt användningsområde. Är det att prata i telefonen skaplig batteritid kunna skicka och ta emot meddelande och de mest nödvändiga funktionerna har du en godkänd mobil.

  • Äldre 9 Jan 16:13
    #3

    Tack för ditt svar...jo det är så jag kommer använda telefonen till, har digitalkamera som jag fotar med...men ändå kul om man kan använda bilderna man knäpper i telefonen med och kanske framkalla något...men tror inte det går så bra...men provade skicka bild i dag och det såg bra ut i telefon i allafall.

    Det är ju bara 1,3 pixlar i kameran (skriver man så? *ler* )

  • Äldre 9 Jan 17:23
    #4

    japp storleken på bilderna mäts i megapixler, miljonerpixlar, och man skriver då 1.3 mpix.

    Näe det är ju i minsta storleken, men ser väl säkert skapliga ut i displayen, men börjar du skall forstora dem blir det nog inga vackra bilder.

    Lycka till, ps vad var det du hade för nokia modell tidigare då?

  • Äldre 9 Jan 17:33
    #5

    En Nokia 6610 (utan kamera) och jag tycker den har varit jätte bra... jag hoppas jag kommer tycka den här är bättre.

  • Äldre 9 Jan 18:43
    #6

    Nu måste jag fråga en annan sak...hur gör man för att få bort automatiska inställningar när man skriver sms?...jag vill trycka mig fram till bokstaven själv om ni förstår hur jag menar...kommer inte på hur man gör...alltså inte att den tänker fram ordet själv från ordlistan...får inte bort det...*ler*

  • Äldre 9 Jan 20:00
    #7

    håll * intryckt eller så går du in i ordlistan och välj av.

  • Äldre 10 Jan 01:45
    #8

    Tack

  • Äldre 10 Jan 09:12
    #9

    np

Svar på tråden sony ericsson z320i