• Anonym (stygg­is)
    Äldre 13 Jan 23:59
    11294 visningar
    43 svar
    43
    11294

    killar stönar ni?

    Hej...en liten fråga till killarna där ute, ja tjejer som har lite erfarenhet kan ju också svara...
    Stönar killar ofta i sängen?
    Jag har förvisso inte varit med jätte många, 3 stycken. men dessa tre har varit dödstysta i sängen och jag då som låter som...ja VÄLDIGT mycket i alla fall..
    Jag undrar bara om det är vanligare att killar inte låter?
    Jag ska ju tillägga att jag var tvungen att testa två av killarna,(vid olika tillfällen givetvis).Så jag "gav mig på dem" alltså ganska vrålsnuskigt...långt förspel, provocerande kläder, avs*gning, retning...etc. men då gav de ifrån sig ljud efter hårt arbete!:D...det var väl mest en rolig grej tyckte jag...det gjorde nog de också...men grundrfågan: Stönar killar oftare än inte?

  • Svar på tråden killar stönar ni?
  • cruZZe
    Äldre 14 Jan 00:01
    #1

    Varför fråga killar om killar stönar. Jag tror inte allt för många killar här varit med andra killar

    Men ja jag stönar, pustar, frustar och låter

  • Anonym (E)
    Äldre 14 Jan 00:09
    #2

    Min kille stönar. Han stönar till och med mer än vad jag gör. Loooove it


    Mina ex har inte stönat speciellt mkt.... förutom vissa som bara stönade när dom kom. Men min pojkvän stönar under hela samlaget.

  • Anonym (E)
    Äldre 14 Jan 00:09
    #3
    Anonym (E) skrev 2008-01-14 00:09:21 följande:
    Min kille stönar. Han stönar till och med mer än vad jag gör. Loooove it Mina ex har inte stönat speciellt mkt.... förutom vissa som bara stönade när dom kom. Men min pojkvän stönar under hela samlaget.
    oj vad jag skrev "stönar" mkt
  • Qman
    Äldre 14 Jan 04:35
    #4

    Kan inte vara tyst.

  • Storle­k
    Äldre 15 Jan 10:18
    #5

    Fan , våga ge sig hän, vara lite grottmänniska...klart det ska stönas, vråla när det gååår.

  • Äldre 15 Jan 11:08
    #6

    Jag stönar nog bara när det går. Annars är jag nog ganska tyst. Fast jag har aldrig tänkt på det så mycket.

  • Anonym (Lilla ja)
    Äldre 15 Jan 12:00
    #7

    min kille stönar en stund före han kommer... och det är ju såååå underbart! Sj störnar jag hela tiden, men då när han oxå börjar blir det ju så HETT!

  • Anonym (stöna­re)
    Äldre 15 Jan 19:43
    #8

    tycker det är sååå jäla gött när killar stönar, går riktigt igång på det.

  • Äldre 16 Jan 04:14
    #9

    Oooh ja, visst är det härligt med killar som låter? =D Härligt att veta att dom njuter =D

  • Anonym (Känsl­an)
    Äldre 3 Dec 04:27
    #10

    Tjejer är den en skön känsla att få killen att stöna. Är det bra för självförtroendet.
    Eller ska killen helst grymta lite bara 

Svar på tråden killar stönar ni?