• Femme fatale
    Äldre 23 Jan 12:46
    9055 visningar
    15 svar
    15
    9055

    Vad kostar det att köpa guld till WOW?

    Vad kostar det i riktiga pengar att köpa 1000 guld från en sajt?

    Cirka?

    Det är inte jag som ska göra det, men jag misstänker att min blåsta make gjort det... *arg*

  • Svar på tråden Vad kostar det att köpa guld till WOW?
  • Tropic­alfire
    Äldre 23 Jan 12:54
    #1

    hej fråga en jag känner som spelar wow o han sa ca 600kr

  • Femme fatale
    Äldre 23 Jan 12:55
    #2

    Fan jävla skit... det här ska ha få för.. 600 spänn!

    Är det inte otillåtet att köpa guld? Sajten han köpt från heter www.ssegames.com

  • Femme fatale
    Äldre 23 Jan 12:56
    #3

    Är den sajten skum?

  • Äldre 23 Jan 13:05
    #4

    Enligt sajten du länkade till kostar 1000 guld (kollade bara alliance iofs men horde är nog lika) 32,95 euro.

    Tror inte de är tillåtet att köpa guld, har aldrig tänkt göra de själv och därför inte kollat upp det eftersom att grinda är en del av spelet tycker jag :)

  • bustös­en
    Äldre 23 Jan 13:07
    #5
    köper man för riktiga pengar till spelet??!! vilka idioter det finns! Förstår att du blir upprörd ts om det är så att din sambo gjort det!
  • Femme fatale
    Äldre 23 Jan 13:12
    #6

    Det står horde i mailet jag hittade.

    Är så jävla arg just nu... och han som malt på om hur omoraliskt det är att KÖPA guld. Och så gör han det själv i hemlighet, från våra gemensamma pengar. Jävla rövhål.

  • Äldre 23 Jan 13:14
    #7

    Kollade, det kostar lika till horde. Så ca 320 svenska kronor ska 1000 guld kosta på den sajten.

  • Femme fatale
    Äldre 23 Jan 13:16
    #8

    Tack för hjälpen. Usch, känner mig så besviken på honom.

  • Kangku­rr
    Äldre 24 Jan 15:43
    #9

    ja du kan bli avstängd från spelet om tillverkarna Blizzard upptäcker att du fuskar, dvs köper guld. Dessutom tycker jag att man ska tjäna ihop sina egna guld i spelet, det är ju delvis det som spelet går ut på. Dumt att fuska.

  • Ellasa­rio
    Äldre 24 Jan 15:53
    #10

    Skäms på honom!
    Det är såna som han som gör att de jävla goldfarmersarna kan fortsätta förstöra spelet.... *morra*

  • Femme fatale
    Äldre 25 Jan 13:05
    #11

    Han påstår att mailet var ett spam från företaget som säljer guldet... men jo tjena, som om dom skulle skicka ut spam i form av orderbekräftelser, och veta hans riktiga namn och allt.

  • Zahcro
    Äldre 26 Jan 10:30
    #12

    usch för dom som köper guld. smäll till han från mig om han gjort det.

  • Aros
    Äldre 27 Jan 15:27
    #13

    Anmäl honom till blizzard så att han lär sig en läxa! Hatar verkligen guldfarmare och anser det så fjantigt och lågt att köpa av dem så det finns inte.


    Aros - stolt mamma till ♥ Agaton ♥
  • Femme fatale
    Äldre 27 Jan 17:13
    #14

    Har mailat guldstället och frågat om de tagit emot någon beställning från honom, men de svarar inte.

  • FriLe
    Äldre 30 Jan 09:17
    #15

    hatar guldköpare... för det är sådana som ser till att konton blir haxxade som mitt blivit där "guldsäljarna" sålt varenda pve gear och allt i mina bags för att komma åt guld som dom kan sälja för riktiga pengar sen :(

Svar på tråden Vad kostar det att köpa guld till WOW?