• Anonym (Bedragen?)

    Brukar man hångla upp vakten på stället där man går ut?

    Min sambo jobbar som vakt på helgerna. Han är alltid väldigt glad när han jobbar där om man ringer eller så. Vi har haft en del problem i vår relation och det känns inte som att han är lika glad när han är med mej.

    Nu till saken. Han har sagt att han inte har svårt att få tjejer menande för att han är vakt.

    Han säger att det är så många som ger honom kompöimanger och förslag osv.

    Sen säger han att hans kolleger hånglar med brudar som går ut på det stället.

    Jag har upplyst om att det är konstigt att hans kolleger gör det och frågat om han också har gjort det då. Då har han svarat nej.

    Jag tycker att det är lite konstigt att alla hans kolleger gör det med inte han. Är inte det lite klassiskt. "Alla andra gör det, men inte jag".

    Jag har också upplyst om att jag eller mina väninnor också för den delen aldrig ens tänkt tanken på att stöta på en vakt!!

    Min fråga är om han är otrogen. Han pratar också ofta om en tjej som jobbar i baren. Säger att han minsann visar henne att han har familj och så. Då brukar jag tänka att det nog är tvärtom. Att han undviker att visa, men att han säger så för att jag inte ska misstänka nåt.

    För ett tag sen, innan jag började misstänka att han verkade vara intresserad av tjejen i baren var han kompis singel.
    Då satt de i telefonen och jag hörde vad min sambo sa.

    Han tipsade om att "sofia i baren kan du ju stöta på". "Hon är skitsnygg".

    Sen frågade jag efter samtalet bara sådär om han tyckte att jag var snygg.

    Då svarade han, "litegrann".
    Det kändes som att hon är skitsnygg, men inte jag då eller?

    Vill ha er åsikt. Vad tror ni?

  • Svar på tråden Brukar man hångla upp vakten på stället där man går ut?
  • Anonym (Hej!)

    Sant har ar alltid jattesvart, o jag forstar att du kanner dig orolig, men prata med varandra, forsok saga till honom exakt hur du kanner det nar han jobbar. Det ar ju som sagt hans jobb o visst flortar manga, men dom vakter jag kannde valdigt val nar jag var ute mycket forr var bara mina vanner, dom hade tjej eller familj o det verkade inte som om dom sprang med andra. Dom blir val glada av flortar, men jag tror inte det e djupare an sa.

    Men jag kanner ju inte din kille, sa du maste fraga o ta reda pa hur han e. Be nagon som han inte kanner ga ut ett pa helger o studera hur han beter sig sa vet du sedan mera.

    Lycka till!

  • Anonym (!!!)

    Förstår att du inte litar på honom, jag skulle nog ha svårt för det om jag hade varit i din situation.

    Va fan menar han med "litegrann" ???
    Där lyser varningslampan för mig! Han SKA tycka att du är skitsnygg och säga det till dig varje dag....eller åtminstone när du frågar honom rätt ut. Usch!!!! Vilken konstig en!

  • Anonym (okej)

    Min sambo o jag har en restaurang/bar tillsammans, jag sköter det ekonomiska o han driver stället. När han jobbar är han alltid jättetrevlig mot folket, o som han säger när han står i baren, är han snäll/trevlig o lite flörtig så säljer han mer än om han inte säger ngt all tills gästerna.

    Sen så ska man ju inte vara otrogen,men säger han till en tjej tex vad vill du vackra tjej/kvinna beställa för gott idag så reagerar ja int o tar det som han ska vara otrogen....

  • Tekla78

    Jag tror att han inte är otrogen.
    Dels för att han berättar om sina vänner. Skulle han göra det själv tror jag inte han skulle berätta om det alls. Dels säger han att han visar att han har familj. Det är säkert jättemånga som stöter på honom i hans jobb och hans sätt att avfärda är kanske att visa en bild på familjen.

    Det är ju trots allt du som känner honom bäst.

  • Tekla78

    Dessutom är det säger killar till sina polare "hon är skitsnygg" även om de har flickvänner.

    Sen kan man ju tycka att han hade kunnat vara lite smidigare när du frågade om ditt utseende.

  • Anonym (Bedragen?)

    Nej, jag bor inte i västerås.


    Anonym skrev 2008-01-26 00:59:59 följande:
    Bor du i Vasteras?
  • Anonym (Bedragen?)

    Jo, men om era vakter började hångla med gästerna när de jobbar. Skulle inte ni undra, eller tycka att denne inte skötte sitt jobb då?

    Anonym (okej) skrev 2008-01-26 00:51:29 följande:


    Min sambo o jag har en restaurang/bar tillsammans, jag sköter det ekonomiska o han driver stället. När han jobbar är han alltid jättetrevlig mot folket, o som han säger när han står i baren, är han snäll/trevlig o lite flörtig så säljer han mer än om han inte säger ngt all tills gästerna.Sen så ska man ju inte vara otrogen,men säger han till en tjej tex vad vill du vackra tjej/kvinna beställa för gott idag så reagerar ja int o tar det som han ska vara otrogen....
Svar på tråden Brukar man hångla upp vakten på stället där man går ut?