• Cattis­86
    Äldre 28 Jan 22:22
    2354 visningar
    26 svar
    26
    2354

    Helsingborgare?

    Nån helsingborgare som har lust och snacka och ev träffas :)

    Själv har jag en son på två år och är 21årig gammal tjej.

  • Svar på tråden Helsingborgare?
  • Cattis­86
    Äldre 13 Feb 09:31
    #1

    Puffar

  • Äldre 12 Nov 09:19
    #2

    Hej.

    Jag är 28 väntar barn nr1 i maj. och bor i Helsingborg. Och försöker få ihop en mamma grupp. Intresserad?

     
    Bara att skriva.   

  • Äldre 30 Jan 10:55
    #3

    Har du fått ihop en mammagrupp?


    Kika in i min blogg och lämna ett spår 4livliga.blogspot.se/
  • Äldre 30 Jan 10:58
    #4

    Hej! Heter Anna, är 32 och har bf nu den 7/2 med första barnet =)

  • Äldre 30 Jan 11:11
    #5

    Vad skoj jag väntar mitt fjärde i början på maj:) Mår du bra nu i slutet? Vet ni vad det blir?


    Kika in i min blogg och lämna ett spår 4livliga.blogspot.se/
  • Äldre 30 Jan 11:15
    #6

    Nja, det är tungt nu. Har en hemsk foglossning och är enormt svullen men humöret hålls ändå uppe. Bebis är mer än välkommen nu dock =P Vet att det blir en bebis men inte mer än så haha 4 st snart? Då är det full rulle hos er nu då =)

  • Äldre 30 Jan 11:20
    #7

    Kan tänka mig att det är tungt och att tiden går långsamt! Jag vet inte om jag vill kalla det full rulle eller om det bara är jag som vant mig:) Vår minsta som är 2 är väldigt. Trotsig just nu men det har ju dom andra också varit, man blir rikare på erfarenhet efter varje barn:)


    Kika in i min blogg och lämna ett spår 4livliga.blogspot.se/
  • Äldre 30 Jan 11:33
    #8

    Snart dags för en vräkning från mammas mage =) Övning ger fördighet som det heter. Har du några barn som är födda väldigt tätt? Jag och sambon funderar på att försöka skaffa ett barn till rätt så snart efter detta och undrar i så fall vad din erfarenhet av det är?

  • Äldre 30 Jan 11:39
    #9

    Det är "bara" 17 månader mellan mina två äldsta och det funkade bra, allt går bättre än man tror:) Det är klart att det är tufft, men jag kände inte att det var tufft och jobbigt just då det är mer nu när jag tänker tillbaka på det så kan jag undra hur jag fixade det! Men det är samma som med förlossningen vi/våra kroppar är gjorda för att fixa det:) Min mans bror och min svägerska ska ha tätt nu dom har en som är född i januari förra året och nästa är beräknad i början På april:) Mina äldsta har alltid varann och det har aldrig direkt varit att dom varit uttråkade för att dom är ensamma:) så jag ser bara positivt med att skaffa tätt:) Lika bra när man ändå är i det!!


    Kika in i min blogg och lämna ett spår 4livliga.blogspot.se/
  • Äldre 30 Jan 11:40
    #10

    Jenny, 31 i sommar. Bor i Åstorp, har en son på snart 5 år och nästa har bf 8 juli. ska in på ul imorgon och ska försöka få veta vad det blir. Kommer dock ta det med en nypa salt då grabben sades vara en tös. Hur mår ni andra då? Längtar verkligen till sommaren .

Svar på tråden Helsingborgare?