• Cattis­86
    Äldre 28 Jan 22:22
    2322 visningar
    26 svar
    26
    2322

    Helsingborgare?

    Nån helsingborgare som har lust och snacka och ev träffas :)

    Själv har jag en son på två år och är 21årig gammal tjej.

  • Svar på tråden Helsingborgare?
  • Äldre 30 Jan 12:27
    #11

    123: Lite så vi känner också. Sen är vi ju lite äldre också, jag blir 33 den 16/2 och min sambo 40 den 15/2, så om vi ska ha fler vill vi inte vänta alltför länge. LILLAN: Jag ska på ett tul imorgon =) När ska du vara där?

  • Äldre 30 Jan 14:10
    #12

    Vad skoj då är vi några stycken:) ska bli kul att hålla koll på webbisar! Ska ni lägga ut era nyfödda där? Då är det lika bra kanske och så har dom ju varann:) Vart i Åstorp bor du? Jag har bott där:)


    Kika in i min blogg och lämna ett spår 4livliga.blogspot.se/
  • Äldre 30 Jan 14:33
    #13

    123: Har inte tänkt så långt änmen antar att det blir enliten webbis så nyfikna kan gå in och titta =) Var går du/ni hos bm?

  • Äldre 30 Jan 18:40
    #14

    Anna- vii ska vara där 7.45 ni då? 123- Tingdal bor ja. Vi ska lägga ut på webbisar. Är helt slut idag och sovit skit dåligt, hemskt humör... Vill bara slänga mig i soffan och bara va. Men sonen e det full fart på.

  • Äldre 30 Jan 21:46
    #15

    Lillan: Inte förrän 13 så ses nog inte där =P

  • Äldre 30 Jan 22:23
    #16

    Nej så länge vill ja inte va där... :-\

  • Äldre 30 Jan 23:56
    #17

    Lillan: Förstår dig! =)

  • Äldre 31 Jan 11:28
    #18
    ul gick riktigt bra och vad bm kunde se så väntar vi en tös. Men det tas med en nypa salt då sonen också sades vara en tös. Så underbart det var att se den lill*.
  • Äldre 31 Jan 11:32
    #19

    Lillan: Vad skönt att allt gick bra! =) Snart dags för oss att se hur det går för vår lilla bökis

  • Äldre 31 Jan 13:06
    #20

    Hej Allihopa...

    Skrev för ett par månader sen att jag är intresserad av att starta en mammagrupp i HBG. Är själv bekräknad till den 24maj en lite pojke =)

    Hittils bara 2 tjejer som skrivit att dom är intresserade... Tänkte snart dags att kanske träffas vi mammor en gång innan bebisarna kommer och sen kan man då börja ses lite smått då när bebisarna och alla mammor känner sig pigga.

    ba att skriva till mig så kan vi ordna något snart tycker ja           

  • Äldre 31 Jan 15:17
    #21

    Anna- hur gick det?

  • Äldre 31 Jan 15:27
    #22

    Lillan: Det gick bra. Bebis har lagt på sig lite och väger nu ca 2800 g. Har gått upp ungefär 150-200 g i veckan vilket är bra. Vill vänta med att sätta igång mig in i det längsta eftersom det är så påfrestande för oss båda och tror det är ca 50% chans att jag kommer igång den närmaste veckan. Håller tummen för det nu! =)

  • Äldre 31 Jan 15:58
    #23
    Anna Hbg skrev 2013-01-31 15:27:27 följande:
    Lillan: Det gick bra. Bebis har lagt på sig lite och väger nu ca 2800 g. Har gått upp ungefär 150-200 g i veckan vilket är bra. Vill vänta med att sätta igång mig in i det längsta eftersom det är så påfrestande för oss båda och tror det är ca 50% chans att jag kommer igång den närmaste veckan. Håller tummen för det nu! =)

    ok, jovisst e det bäst att det sätter igång själv. Den hinner ju växa till sig iaf.
    När jag födde sonen i v. 36+6 vägde han 3445 gram och va 50 cm lång, Jag vill inte veta hur stor han hade varit om jag gått tiden ut,  Förlossningen tog 22 tim från att vattnet och första värken kom.
    Hoppas på en något snabbare förlossning nu.
    Lycka till =)
  • Äldre 31 Jan 16:01
    #24
    hbg84 skrev 2013-01-31 13:06:47 följande:
    Hej Allihopa...

    Skrev för ett par månader sen att jag är intresserad av att starta en mammagrupp i HBG. Är själv bekräknad till den 24maj en lite pojke =)

    Hittils bara 2 tjejer som skrivit att dom är intresserade... Tänkte snart dags att kanske träffas vi mammor en gång innan bebisarna kommer och sen kan man då börja ses lite smått då när bebisarna och alla mammor känner sig pigga.

    ba att skriva till mig så kan vi ordna något snart tycker ja           
     Det hade varit trevligt, men känner att det är mycket redan. ( hinner inte med de närmsta vännerna ens, tyvärr) .

  • Äldre 31 Jan 16:32
    #25

    Lillan:Jag är 38+6 idag så är en aning trött på attvara gravid nu=P Oj, ja en aning stor då ju. Skönt han kom lite tidigare!

  • Äldre 31 Jan 16:35
    #26

    Jo har man kommit så långt så e man ganska trött på det.. =)

Svar på tråden Helsingborgare?