• underli

    Alla med stora näsor, visa er!

    Hej!
    Jag har en rätt stor näsa, och funderar på att få den tillfixad när jag mår som sämst.

    Själv så känner jag ingen med samma problem, alltså rätt så bred/lång snok som också är STOLT och har utstrålning!
    Behöver lite exempel från er, om ni vågar visa upp er vill säga.
    Så.. har du stor näsa, och e riktigt nöjd med den?! Visa dig!!

  • Svar på tråden Alla med stora näsor, visa er!
  • Me o Mike

    jag har stor näsa! Men är nöjd och får många komplimanger för den..

  • underli

    MulleNuh: Skönt att höra, men på bilderna såg den inte direkt oproportionerlig ut, utan riktigt snygg, ungefär en sån jag vill ha =)

  • underli

    Stor näsa, det e lite manligt eller?..och därför ska man tona ner den om man vill vara "snygg".
    Men nåt som är extremt "snyggt" är ju när man utstrålar glädje, och "jag skiter i vad alla tycker".
    Själv så vill jag hellre dölja mig, hatar när folk tar fram kameran...

  • Me o Mike

    Det var nog mer förut jag kände att den såg oproportionerlig ut mot mina ögon som är ganska små..
    Ohh tack!! Du kan få en gipsgjutning om du vill!?


    underli skrev 2008-02-19 13:25:07 följande:
    MulleNuh: Skönt att höra, men på bilderna såg den inte direkt oproportionerlig ut, utan riktigt snygg, ungefär en sån jag vill ha =)
  • underli

    Mina ögon e också lite små. Var hos en make-up-rådgivare och hon tyckte ja, näsan var på gränsen till att förstöra utseendet om jag tolkade henne rätt, eller så ville hon inte vara elak, men hon klagade inte så mycket på den , utan det var mer ögonen som satt lite för tätt, och var små.
    Jag får gärna en gipsgjutning av dig =D
    Skulle jag operera mig skulle jag inte vilja ha en liten, utan en som e proportionerlig.

    Efterlyser fortfarande tjejer med stora näsor!! Killar också!!
    Eller skäms ni för mycket ? Misstänker det.. det gör nämligen jag...

  • Lyckoprinsessan

    Stor näsa är ju fint, det ger ansiktet karaktär!!!!

    Vem vill ha en liten ful barbieuppnäsa?

  • LitenBlomma

    Här är en till med stor näsa. Vi får hoppas att det nån gång blir på modet att ha stor näsa, ung som stora läppar el bröst


    Son -02 & bebis i magen 7:e mars -08
  • amomentlikethis

    har också stor näsa, eller kanske inte nödvändigtvis stor, men jag har en uppnäsa som är väldigt tydlig.

    inget jag är glad över, skulle gärna operera den lite mindre.

Svar på tråden Alla med stora näsor, visa er!