• 789
    Äldre 20 Feb 11:32
    620 visningar
    8 svar
    8
    620

    Vill byta!Vad man skall ha?

    Hej har nu för nervarande com hems bredband och telefoni är sååååå misnöjd med de,så nu vill jag byta men vad skall man ha då?Vad har ni?Är ni nöjda?

  • Svar på tråden Vill byta!Vad man skall ha?
  • bemine
    Äldre 20 Feb 11:52
    #1

    har samma som du och vill oxå byta..så hänger med på denna tråd..
    min mor har nått som skulle va bra som man stoppa in i datan o ringde från o surfa vart man ville gå med datan..men får inte tag på henne så vet inte vad d va

  • Äldre 20 Feb 12:20
    #2

    Mobilt bredband kanske? bara kolla på mobiloperatörernas sidor, men det är inte så snabbt, men fungerar för vanlig surf


    bemine skrev 2008-02-20 11:52:56 följande:
    har samma som du och vill oxå byta..så hänger med på denna tråd..min mor har nått som skulle va bra som man stoppa in i datan o ringde från o surfa vart man ville gå med datan..men får inte tag på henne så vet inte vad d va
  • Älskad­eUnge
    Äldre 21 Feb 08:27
    #3

    Jag har telia och jag är nöjd :)

  • Äldre 21 Feb 08:30
    #4

    Vi har tagit tillbaka det som fungerade först efter ha provat runt, nu har vi Telia till telefonin och Bredbandsbolaget som internetleverantör, vi har trådlöst internet hemma. Det är kanske inte det billigaste alternativen men det fungerar klockrent utan avbrott, förlorade e-post osv.

  • 789
    Äldre 21 Feb 08:37
    #5

    Jag har nu sagt upp comhem bredband,funderar på 3 eller bredband.Har ni erfaranhet av de?Är de bra?

  • Agamem­non
    Äldre 21 Feb 08:41
    #6

    Jag har inte hört något gott om 3 (ska vara dyrt och opålitligt) men jag har samtidigt ingen egen erfarenhet av dem. Vi har Bredbandsbolaget för internet. Inte det billigaste alternativet men det fungerar stabilt. För fast telefoni har vi Tele2 och det är vi också nöjda med.


    Lyckligast av alla: BF 5 mars, 2008!
  • Äldre 23 Mar 21:11
    #7

    Nån som har internet via Tele2 då...

  • Äldre 23 Mar 22:54
    #8

    Heller tre än tele2, tele2 ar begränsningar i det mobila bredbandet, tre fungerar utmärkt och är inte dyrt heller. Tänk vad folk svammlar


    Bästamorsan skrev 2008-03-23 21:11:21 följande:
    Nån som har internet via Tele2 då...
Svar på tråden Vill byta!Vad man skall ha?